jentami*
Elsker forumet
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
ORIGINAL: Reset
Det som er saken er hun spurte meg ikke direkte. Hun kom inn på barnehagen for å hente jenta og da spurte hun på en måte alle, siktet sikkert til de ansatte, men siden jeg var der og ingen andre svarte så tok jeg jobben. Skulle visst få betalt for det. Vi får se hva hun sier når jeg får snakke med henne.
Det som er bittert er at jeg skal på jobb i morgen, mens mora går sykmeldt. I tillegg har jenta vår blitt smitta og må kanskje være hjemme til uka pga. det [:@]
men da har fått det på det rene at mest sannsynlig spurte hun bhgtantene som kjente barnet, men du var så snill at du tok på deg oppgaven[:)]
da kan det hende at noen av bv-hønene forandrer syn på saken.
Har aldri vært en av de rom roper barneværn her inn tidligere.. Du ser sikkert at jeg ikke har vært her så lenge, men det har vært flere temaer om barneværn siden jeg kom hit.
Jeg prøver å se det fra min side, men det var jeg som var Reset..
Men nå sier hun jo at hun tok på seg jobben frivillig og da stiller saken seg litt annerledes som du sier!
Da hadde jeg heller ikke tatt opp telefonen og ringt.. men når det er sagt så hadde jeg nok vært litt på vakt etter dette. Ikke at jeg ville ha "spanet" på henne for å se om hun gjør noe galt, men om hun hadde funnet på å spurt igjen - og den gangen direkte - så ville jeg kanskje vurdert det..