*borte*

*yummymummy*

Gift med forumet
*

JEg er 160 høy og veier 60 kg.. Målet mitt er 50 kg. Alt er perfekt! Men magen er der.. VEt ikke om det er det problemet du også har. DE fleste kan dele det problemet trur jeg.. Er jo ikke SÅ mange som krymper inn som en heldig svamp på den måten [:)]

*

hvis det er min tråd som har satt deg på tankene her så vær så snill, IKKE ta deg nær av det. se heller på utviklinga av tråden.

du vil vel ikke ha en bmi på 16-17? har man en bmi på under 18 så er man undervektig, så jeg vil tro du ser helt perfekt ut!

min idealvekt er 63 kg, og når man da veier 47 så sier det seg selv at det er for lite!

hvi det er meg det er snakk om så er jo også du under idealvekta, men kanskje akkurat på normalen innen bmi?

tipper du er kjempefin jeg [:)]

*

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Seriøst? Det vil da si at du veier 57 kg? Da kan jeg si med en gang at du trenger IKKE slanke deg!! Og det kan jeg si uten å ha sett bilde en gang..

Jeg er 1,70 og rett under 70 kg tror jeg, og tror ikke jeg trenger slanke meg så mye i alle fall.. Et par-tre-fem kilo hadde ikke GJORT noe, men det er ikke noe jeg MÅ gjøre tror jeg..[:-]

Du trenger i alle fall IKKE slanke deg![:)]

nei, på det bildet tippet jeg at hun veide ca 52 kg.... jeg veier 10 kg mer enn det jeg...

ORIGINAL: Tøsa

Du bør ikke sammenligne deg med andre.
Dersom DU er fornøyd så er du mest sannsynlig flott!

enig!!!![:-]

ORIGINAL: *Idapjus*

JEg er 160 høy og veier 60 kg.. Målet mitt er 50 kg. Alt er perfekt! Men magen er der.. VEt ikke om det er det problemet du også har. DE fleste kan dele det problemet trur jeg.. Er jo ikke SÅ mange som krymper inn som en heldig svamp på den måten [:)]

Are you kidding me!! 50 kg er altfor lite.. Den magen henger der uansett.. believe me baby[&o] 60 er perfekt.. selv er jeg 68 etter fødsel og like lang som deg... Jeg burde skjerpe meg... eller, babyn er bare 2 mndr enda, å føler meg litt unnskyldt ...[8D]

ånei. Unnskyld, men dette blir litt for dumt. Du er da ikke overvektig, eller har noen som helst grunn til å slanke deg.
Høres nesten ut som venninnene til broren min på 15[:-]

ORIGINAL: mormarion

ånei. Unnskyld, men dette blir litt for dumt. Du er da ikke overvektig, eller har noen som helst grunn til å slanke deg.
Høres nesten ut som venninnene til broren min på 15[:-]

er delvis enig selv om ikke det gir noen støtte.. å sitte å misunne en undervektig person, og som "normalvektig" få lyst til å slanke seg blir jeg rett og slett lei meg av å se.
altså, å være undervektig er ikke kult.. jeg sliter veldig med å gå opp i vekt, og til tider har jeg faktisk lyst til å si at det er vanskeligere enn for en som er overvektig å slanke seg (selv om det selvfølgelig ikke trenger å være det)

ORIGINAL: Lillesnille

ORIGINAL: *Idapjus*

Are you kidding me!! 50 kg er altfor lite.. Den magen henger der uansett.. believe me baby[&o] 60 er perfekt.. selv er jeg 68 etter fødsel og like lang som deg... Jeg burde skjerpe meg... eller, babyn er bare 2 mndr enda, å føler meg litt unnskyldt ...[8D]

Ikke nødvendigvis!! Iflg.downsize me er gjennomsnittsvekten på personer på 160cm 55kg.
(ikke at det er noe en skal ta så veldig alvorlig) Det jeg vil frem til er at alle har forskjellig kroppsbygning. Kanskje det passe for denne jenta!
Selv er jeg 167 og veier 59kg,men er egentlig ikke spesielt tynn.. Helt "normal", og jeg kan si så..
Har fortsatt "lovehandles" og dobbelthake..

Back
Topp