*yummymummy*
Gift med forumet
*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
Seriøst? Det vil da si at du veier 57 kg? Da kan jeg si med en gang at du trenger IKKE slanke deg!! Og det kan jeg si uten å ha sett bilde en gang..
Jeg er 1,70 og rett under 70 kg tror jeg, og tror ikke jeg trenger slanke meg så mye i alle fall.. Et par-tre-fem kilo hadde ikke GJORT noe, men det er ikke noe jeg MÅ gjøre tror jeg..[:-]
Du trenger i alle fall IKKE slanke deg![:)]
ORIGINAL: *Idapjus*
JEg er 160 høy og veier 60 kg.. Målet mitt er 50 kg. Alt er perfekt! Men magen er der.. VEt ikke om det er det problemet du også har. DE fleste kan dele det problemet trur jeg.. Er jo ikke SÅ mange som krymper inn som en heldig svamp på den måten [:)]
ORIGINAL: mormarion
ånei. Unnskyld, men dette blir litt for dumt. Du er da ikke overvektig, eller har noen som helst grunn til å slanke deg.
Høres nesten ut som venninnene til broren min på 15[:-]
ORIGINAL: Lillesnille
ORIGINAL: *Idapjus*
JEg er 160 høy og veier 60 kg.. Målet mitt er 50 kg. Alt er perfekt! Men magen er der.. VEt ikke om det er det problemet du også har. DE fleste kan dele det problemet trur jeg.. Er jo ikke SÅ mange som krymper inn som en heldig svamp på den måten [:)]
Are you kidding me!! 50 kg er altfor lite.. Den magen henger der uansett.. believe me baby[&o] 60 er perfekt.. selv er jeg 68 etter fødsel og like lang som deg... Jeg burde skjerpe meg... eller, babyn er bare 2 mndr enda, å føler meg litt unnskyldt ...[8D]