Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kasandre
Eg skammer meg ikkje over valget mitt, så eg kan gjerne fortelle det her!
Eg ble gravid med en fyr, selvom eg brukte p-piller... Han var verdens mest uansvarlige, han brukte pengerne sine som dopapir og fortalte vennene mine at eg snakket dritt om de og han fortalte meg at vennene min snakket dritt om meg. Han løy mye, var jaloux og oppsøkte ekskjærestene mine osv...og eg måtte betale alt for oss, selvom han hadde full jobb og eg var student.
Eg prøvde å få det til å fungere, for barnet sin del, men etterhvert begynte eg å stille meg noen spørsmål: Vil eg at mitt barn skal ha en far som han og skamme seg over faren sin? Orker eg å være bunnet til han gjennom et barn resten av livet? Tror eg at han kommer til å bli en god far som tar ansvar og gjør det beste for barnet?? Alle spørsmål svarte eg nei til...
Så derfor valgte eg abort i uke 9, for å skåne et uskyldig barn for å vokse opp med en ustabil forelder, og fordi eg ikkje ville ha han i livet mitt.
Det var sårt lenge og eg tenker av og til på hvordan det kunne ha blitt, men eg føler det var det rette å gjøre.