Borte

enig med deg! Og det syns jeg at han burde være også siden dere er en familie og har barn sammen, og har vært sammen så lenge.

Vanskelig situasjon. Hva har dere blitt enige om tidligere? Har dere tenkt å gifte dere?

Når vi ble samboere ble vi samtidig enige om å stå sammen på alle områder. Vi har derfor hatt felles økonomi hele tiden. Vi åpnet til og med en felles lønnskonto!

Jeg synes at det må taes hensyn til de årene dere allerede har hatt felles bolig. Se på denne siden: http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10003766 Hvis dere tar ny takst og deler lånet 50-50, så kan du prøve på at han skal betale mat og klær i 4 år, der du betaler ned på ditt lån. Skriv samboerkontrakt! Vi har hatt det helt frem til vi giftet oss og det var trygt for begge parter[;)]

Jeg er veldig enig med deg!

Veldig enig med deg!! Hva sier samboeren din da? Det er jo dere som må bli enig[:D]

Enig med deg. Håper dere finner ut av det på en fornuftig måte

Vi var egentlig enig om å bare skrive meg inn på lånet uten at jeg måtte ta opp eget lån, men så ble han usikker pga den rådgiveren.
Har ikke lyst til å ha så delt økonomi. Vi er jo en familie og da mener jeg at alt bør være felles.

ORIGINAL: SindreSinMamma

Også enig med deg.
Håper dere finner en god løsning[:)]

[:)]

Back
Topp