Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
ORIGINAL: Bebibooms
så lenge dere har "litt" kontakt så syns jeg d er på sin plass m bursdags/jule-presanger jeg.... jeg er vant til å ha forstersøsken, så ville jo blitt rart visst de ikke fikk gaver når jeg og den skikkelige søstera mi fikk foreksempel... for viss hun damen og din bror får barn, så er d vel naturlig å kjøpe til den ungen? du er jo tante....
i denne verdenen som d er så mye mine og dine barn, så må en omstille seg og tenke annerledes... selv om en ikke er så mye sammen.... er jo ikke barna sin feil? viktig at alle blir behandlet akkurat som du ville behandlet eit "vanlig" tante barn.... [:)]
men d er jo bare meg....[:D]
Nei nei, jeg tror du misforsto!! Jeg kjøper GJERNE pakke til de, men det er så vanskelig når man ikke kjenner de, og de i tillegg knapt kjenner meg igjen når jeg møter de i byen! [;)]
Men SELVFØLGELIG kjøper jeg til de, men det er litt teit også! [8D]
Samme med bursdagsfeiringen til Ine som blir 7 år..... Vi skal jo invitere de andre søskenbarna i barnebursdagen, og så "må" vi invitere hun ene jenta..... Og Ine vil ikke det, for hun kjenner henne ikke........... VANSKELIG når det er null kontakt............[&o]