borte :)

Vand

Forumet er livet
[;)]

så lenge dere har "litt" kontakt så syns jeg d er på sin plass m bursdags/jule-presanger jeg.... jeg er vant til å ha forstersøsken, så ville jo blitt rart visst de ikke fikk gaver når jeg og den skikkelige søstera mi fikk foreksempel... for viss hun damen og din bror får barn, så er d vel naturlig å kjøpe til den ungen? du er jo tante....

i denne verdenen som d er så mye mine og dine barn, så må en omstille seg og tenke annerledes... selv om en ikke er så mye sammen.... er jo ikke barna sin feil? viktig at alle blir behandlet akkurat som du ville behandlet eit "vanlig" tante barn.... [:)]

men d er jo bare meg....[:D]

[;)]

Litt rart synes jeg ja [8|]
Noe annet om dere så hverandre titt og stadig.... men.... hmmmmm

kan du ikke bare ta d op m foreldrene da?? at du syns d er litt dumt å gi og få når en ikke kjenner en?
de tenker sikkert d samme...[8|][:D]

nesten litt sånn kunstig... men er jo viktig å vise de at de blir satt pris på, tipper de syns det er stoooor stas når de får gave fra dere...

men hva med å gi penger a? bestnadig kjekt d... eller er d kjedelig?

[;)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Bebibooms

så lenge dere har "litt" kontakt så syns jeg d er på sin plass m bursdags/jule-presanger jeg.... jeg er vant til å ha forstersøsken, så ville jo blitt rart visst de ikke fikk gaver når jeg og den skikkelige søstera mi fikk foreksempel... for viss hun damen og din bror får barn, så er d vel naturlig å kjøpe til den ungen? du er jo tante....

i denne verdenen som d er så mye mine og dine barn, så må en omstille seg og tenke annerledes... selv om en ikke er så mye sammen.... er jo ikke barna sin feil? viktig at alle blir behandlet akkurat som du ville behandlet eit "vanlig" tante barn.... [:)]

men d er jo bare meg....[:D]

Nei nei, jeg tror du misforsto!! Jeg kjøper GJERNE pakke til de, men det er så vanskelig når man ikke kjenner de, og de i tillegg knapt kjenner meg igjen når jeg møter de i byen! [;)]

Men SELVFØLGELIG kjøper jeg til de, men det er litt teit også! [8D]

Samme med bursdagsfeiringen til Ine som blir 7 år..... Vi skal jo invitere de andre søskenbarna i barnebursdagen, og så "må" vi invitere hun ene jenta..... Og Ine vil ikke det, for hun kjenner henne ikke........... VANSKELIG når det er null kontakt............[&o]

går det ann å prøve å få mer kontakt med de da??
jeg har prøvd det med min bror og samboern hanns men det gikk ikke så bra.. men der ligger det mye bak men kanskje det er lettere for dere??

hmm... så vanskelig! men det går sikkert begge veier da!

tror du ikke de tenker det samme?

Skjønner godt at det er vanskelig å kjøpe gaver til barn man ikke kjenner...
Hva med penger i en konvolutt da? Hadde sikkert jeg gjort...[8D]

[;)]

hva med et gavekort på et senter elle rnoe slikt...
skjønner deg veldig godt... ikke lett det der..

ORIGINAL: Mirakeljente

til jul tror jeg faktisk jeg skal kjøpe gavekort på kino til de[;)] LURT! [:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Mirakeljente

til jul tror jeg faktisk jeg skal kjøpe gavekort på kino til de[;)] LURT! [:D]

Det er genialt!!![:D][:D]

Back
Topp