borte

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Skal du selge hus? tror jeg ville ha tatt bilder av diverse rom da..som stue, kjøkken, bad, uteplass..o.s.v.. nå er det på en måte bare bilder av møblene?

oki..nå fikk jeg med meg linken :) hehe

synes bildene på finn var kjempe fine jeg :)

Når du tar bilder så still deg heeeelt i hjørnet av rommet, så langt inn som du kommer, da ser det større ut[8D]

nei, synes bildene var kjempe fine jeg.

Det er ikke jeg som skal ta bilde for det kan jeg ikke[8D]
Men ville bare se hva dere sier, tror dere lyse møbler selger bedre enn mørke.
Jeg synes at rom følelsen ble bedre da. Og at det ser bedre ut da om dere skjønner. Tok bare bildene til dere[:D]

Ny sofa? Likte den nye i tilfelle bedre enn den gamle! [:)] Og dersom dere har et nytt soverom kan jo det være greit og ha bilde av, pluss at oljet terasse o.l. er en fordel for nye kjøpere som slipper og tenke på det med det første og det kan jo også være greit og få med, både på bilde og i annonsen... Men alt i alt var jo bildene i annonsen veldig bra fra før da..

Og dersom dere skal ta nye bilder likevel kan dere kanskje fjerne de tørkede blomstene eller hva det er som ligger opp på skapet i stua..[8D] Jeg hadde ALDRI lagt merke til dem viss ikke det var fordi jeg lette etter ting som kanskje kunne vært bedre med bildene da og må ikke ta nye bilder pga det [8D], men viss dere skal ta nye bilder likevel kan dere jo tenke på det.. [:)]

Veldig fin leilighet forresten!! [:)]

ORIGINAL: Kari Nordmann

Ny sofa? Likte den nye i tilfelle bedre enn den gamle! [:)] Og dersom dere har et nytt soverom kan jo det være greit og ha bilde av, pluss at oljet terasse o.l. er en fordel for nye kjøpere som slipper og tenke på det med det første og det kan jo også være greit og få med, både på bilde og i annonsen... Men alt i alt var jo bildene i annonsen veldig bra fra før da..

Og dersom dere skal ta nye bilder likevel kan dere kanskje fjerne de tørkede blomstene eller hva det er som ligger opp på skapet i stua..[8D] Jeg hadde ALDRI lagt merke til dem viss ikke det var fordi jeg lette etter ting som kanskje kunne vært bedre med bildene da og må ikke ta nye bilder pga det [8D], men viss dere skal ta nye bilder likevel kan dere jo tenke på det.. [:)]

Veldig fin leilighet forresten!! [:)]

Ja, alle møblene er mer eller mindre nye.
Det skapet har jeg ikke lenger[:D]
Så de er fjernet.
Jeg synes kanskje det ser "litt" bedre og mer åpent her nå, enn det de gjør på de gamle bildene.
Og jeg vill jo gjerne få med at vi gjort mye vedlikehold på huset da.
Da huset ble lagt ut, var det over en meter snø, men vi tok nye bilder utvendig på våren, men vi hadde jo ikke rukket å gjøre noe enda[:)]

ville tatt nye bilder. Dere har en mer moderne stil nå..d e ikkje møblene de skal kjøpe, men d e mer interesse med moderne møbler enn ikkje.

ORIGINAL: vidunderet

ville tatt nye bilder. Dere har en mer moderne stil nå..d e ikkje møblene de skal kjøpe, men d e mer interesse med moderne møbler enn ikkje.

Ja, det jeg tenker litt på da, for jeg vill gjerne ha folk til å komme å se. Og tenker kanksje at når helheten er litt bedre så kanskje intressen også bli bedre.

Jeg tenker som så at når man skal selge et hus, så bruk bilder som viser deres ting. Og ikke andre sine ting.

Jeg hadde blitt litt furt hvis jeg fant en leilighet/hus på finn.no av et sted jeg har bodd i tidligere og de hadde brukt mine bilder i annonsen. Type, av min sofa, av min seng etc.

ORIGINAL: Tekannefruen

Jeg tenker som så at når man skal selge et hus, så bruk bilder som viser deres ting. Og ikke andre sine ting.

Jeg hadde blitt litt furt hvis jeg fant en leilighet/hus på finn.no av et sted jeg har bodd i tidligere og de hadde brukt mine bilder i annonsen. Type, av min sofa, av min seng etc.

Hæ? Jeg har ikke brukt andre sine ting, jeg har kjøpt meg nye møbler. Så jeg har møbelert om litt og synes selv at det har blitt litt bedre enn de mørke triste jeg hadde før.

Back
Topp