S
søteste
Guest
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kari Nordmann
Ny sofa? Likte den nye i tilfelle bedre enn den gamle! [:)] Og dersom dere har et nytt soverom kan jo det være greit og ha bilde av, pluss at oljet terasse o.l. er en fordel for nye kjøpere som slipper og tenke på det med det første og det kan jo også være greit og få med, både på bilde og i annonsen... Men alt i alt var jo bildene i annonsen veldig bra fra før da..
Og dersom dere skal ta nye bilder likevel kan dere kanskje fjerne de tørkede blomstene eller hva det er som ligger opp på skapet i stua..[8D] Jeg hadde ALDRI lagt merke til dem viss ikke det var fordi jeg lette etter ting som kanskje kunne vært bedre med bildene da og må ikke ta nye bilder pga det [8D], men viss dere skal ta nye bilder likevel kan dere jo tenke på det.. [:)]
Veldig fin leilighet forresten!! [:)]
ORIGINAL: vidunderet
ville tatt nye bilder. Dere har en mer moderne stil nå..d e ikkje møblene de skal kjøpe, men d e mer interesse med moderne møbler enn ikkje.
ORIGINAL: Tekannefruen
Jeg tenker som så at når man skal selge et hus, så bruk bilder som viser deres ting. Og ikke andre sine ting.
Jeg hadde blitt litt furt hvis jeg fant en leilighet/hus på finn.no av et sted jeg har bodd i tidligere og de hadde brukt mine bilder i annonsen. Type, av min sofa, av min seng etc.