Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pearl
Man kan håpe, men man kan ikke forvente.. Og dermed ikke bli irritert heller om ikke forhåpningene slår til... De er jo på ferie som du sier, og om du ikke har spurt dem om de kunne tenke seg å stå opp med barnet/a så lever jo de i lykkelig uvitenhet om dine forhåpninger.. Slettes ikke alle besteforeldre det er like "naturlig" for å stå opp med barnebarna... Min mor har aldri gjort det før nå i sommer når gutten min er blitt 2 år, vi var på ferie i 2 uker og hun sto opp med ham 2 ganger og stilte ellers litt opp med barnevakt et par timer noen dager slik at jeg fikk dratt til byen alene.. Hadde ingen forventniger men håpte jo.... Og er glad for alt jeg fikk av pass selv om det gjerne kunne vært mer.......
ORIGINAL: eleonora
ORIGINAL: Reset
Vi har besøk av svigers (har ikke vært her siden nov09, bor langt unna) og broren til sambo og dama hans. Hadde håpet på litt avlastning når de kom, de har jo tross alt ikke sett barnebarna på en god stund. Jeg begynner på arbeid i morgen, men hvem er det som må stå opp kl.5? [:'(] (snuppa var hardmaga)
Sambo og broren var ute i går og det er helt greit, siden de ser hverandre så sjeldent. Men svigers satt oppe til kl.3 i natt og er virkelig på ferie. Jeg la meg tidlig, var forberedt på å stå opp tidlig, men ikke kl.5, blæ [:@]
Slutt å håpe og forvente... Vær klar i dine ønsker, og spør direkte så slipper du frustrasjon.
Jeg tenker at det uansett er i overkant å forvente at andre skal stå opp kl 5..?!
Be heller om å få legge deg litt når de andre er oppe.