borte******

Det kan nok ha noe med at du sluttet på medisiner.. Jeg gjorde også det da jeg ble gravid.. Hadde skjelvinger og ekstreme synsforstyrrelser + angst i 3 uker før det gikk over til noe mer normalt....

Kan du snakke me lege eller jordmor da?
 
kan jeg spørre hvordan synsforsyrrelsene dine er? Jeg har også noe synsforstyrrelser, men jeg veit ikke hva det kommer av.[&o]
 
ORIGINAL: *ZimZum*

kan jeg spørre hvordan synsforsyrrelsene dine er? Jeg har også noe synsforstyrrelser, men jeg veit ikke hva det kommer av.[&o]

Jeg har og det når jeg blir litt stressa, legen min kaller det migrene uten hodepine. Hos meg kommer det nok av at musklene spenner seg når jeg er litt stressa. Hjelper å tøye nakkemusklene for min del hvertfall! Hos meg er forstyrrelsene sånn at jeg ser dobbelt, kjennes ut som det ene øyet vrenger seg på et vis...og det er alltid det høyre øyet som får det. Den første gangen jeg hadde det var det som en flekk kom bort, og fløt sammen. Jeg var på jobb, og det kom inn ei dame med bare ett øye...helt til jeg så at alle hadde bare ett[&:] ble skikkelig redd og dro rett til optikeren, men det var ingenting galt. Nå blir jeg ikke redd lenger, for jeg har blitt vant til det. Oi, dette ble langt...
 
For jeg har mer sånn at jeg ser prikker eller "stjerneskudd" og en neon blå prikk som kommer nå og da. den kan også være helt hvit. Nesten så jeg lurer på om det er noe galt med meg. Kommer liksom uansett syns jeg.[&o]
 
ORIGINAL: *ZimZum*

For jeg har mer sånn at jeg ser prikker eller "stjerneskudd" og en neon blå prikk som kommer nå og da. den kan også være helt hvit. Nesten så jeg lurer på om det er noe galt med meg. Kommer liksom uansett syns jeg.[&o]

Ei jeg kjenner ser også stjerner, og fått samme beskjed som meg. Har du snakka med lege/optiker om det da? Er vanligvis helt ufarlig, men skjønner godt du blir urolig av det.
 
ORIGINAL: *ZimZum*

kan jeg spørre hvordan synsforsyrrelsene dine er? Jeg har også noe synsforstyrrelser, men jeg veit ikke hva det kommer av.[&o]



Mine er ofte sorte prikker... Men var mye verre med det samme jeg slutta på medisinene.. Da kunne synet komme helt bort i noen sekunder, for å være helt normalt etterpå...
 
nei, men skal til legen nå i beg av august så da tenkte jeg å ta opp alt som "feiler" meg og det er ikke lite.[:(] Men angsten har seff all skyld!![&o]
 
har ikke merket noe på synet..men får en del sjelvinger og slikt etter jeg kutta ut medisinene for 2 mnd siden[:-]håper det går over snart..utrolig ubehagelig og gjør angsten dobbelt så verre[:(]
 
Back
Topp