*Borte*

[:(] Huff, så fælt [:(]

off. skjønner godt at det ikke er lett for dej. [:(] å håper det gikk som jordmora sa til dej.

For en ekkel opplevelse det måtte være,skjønner du ble satt ut av det[&o]
Blir så en går å tenker på situasjonen i ettertid,lurer på hva det kunne være!!
Får håpe det var som jordmora sa da,at det var til det beste for mor og barn.

Uff... forstår godt at dette gjorde inntrykk. Og for deg som var nybakt mamma, ble det nok i sterkeste laget å oppleve noe sånt. Men vi får håpe at det ordner seg til det beste for både barnet og moren.

Jeg synes du skal ta opp denne opplevelsen med helsesøster, eller en annen person du har tillit til, hvis du sliter med å takle denne opplevelsen. Det kan være godt å ha noen å prate med. Sender deg en klem[:)]

Det var ikke noe koselig opplevelse.. Kanskje hadde jeg taklet det litt bedre hadde politiet kommet sivilt og ikke uniformert. For da hadde jeg mest sannsynlig ikke skjønt hva det gjaldt.
Har tenkt tanken på å ta det opp med hs, men har aldri blitt noe av det.. Men tror jeg må gjøre det, for i det siste har jeg tenkt så masse over det..

Ja, håper det jordmora sa stemte. Og håper jenta har fått igjen barnet sitt.. Ihvertfall at hun får litt samvær eller noe, med eller uten tilsyn. For de få gangene jeg traff på hun før hendelsen strålte hun som bare det..

Så fælt...

Lurer på hva grunnen var til at de tok en nyfødt fra mor si [:(]

Back
Topp