borte :)).

6 TIMER??

Er det hest og kjerre ambulanse eller???

Stakkars deg!! Håper du blir frisk i en fei! God bedring!!

Takk[:)]

ja, det var visst fryktelig travelt i går [8|] og jeg som måtte på do begge veiene, helt fra jeg satte meg ned i sofan, det unner jeg virkelig ikke noen... [8|]

Uff, det der høyrdes ikkje godt ut. Fekk du vite kva det var, og kor lenge du må rekne med at det varer? Føler med deg. HAdde du vore i nerheiten her skulle eg gjerne kome og vore litt hjelpar hjå deg.... Ikkje lett å vere mamma når ein ikkje klarer å røre seg[&:] God bedring i alle fall.

Shit! Ja det der er ikke morsomt. Mannen min har sånne problemer med ryggen sin, så han lå nylig på sykehuset en ukes tid på grunn av omtrent det samme.
Masse god bedring!

Uff, stakkars! God bedring [:)]

God bedring!!!

ORIGINAL: snuppah88

takk[:)] de kalte det akutt lumbago... så kan heldigvis gå like fort over som det kom, men aner ikke når det skjer da[8|] gruer meg mest til sambo skal på jobb til uka[8|]

Eller med et annet ord: hekseskudd. Går som regel over etter et par dager, kan holde i seg et par uker. Men det er viktig at du rører deg så mye du klarer, men ikke gjøre noe tunge ting. Prøv og gå mest mulig, og ikke lyft noe som veier mer enn en melkekartong. =)

Huff stakkars deg [&:] håper du blir fort bra igjen!!

Back
Topp