*Borte*

Her hadde jeg gitt fullstendig faen i svigers [:@][:@]

har dere prata skikkelig med de om det?Jeg fatter ikke at de kan være så kalde jeg da....[8|]Hvis ikke dette bedrer seg ,hadde jeg gitt f i hele gjengen.Bedre uten dem tenker jeg...[:'(][8|]

sender deg en stor KLEM!!![:)][:)]

Sambo har prøvd. Men det bedrer seg ikke.. Får aldri noe fornuftig svar.. De kommer me ene unnskyldningen etter den andre.. Jeg har vel i bunn å grunn begynt å gi f.. Å har sagt at det er deres tap.. Men synes så synd på barna.. Så prøver igjen og igjen.. Men etter hendelsen i dåpen, bestemte jeg meg for at nå er det nok. Jeg orker ikke å gå å irritere meg over oppførselen deres noe lengre.. Har brukt så mye energi på å irritere meg at jeg knapt har noe igjen.. Sambo har vel egentlig gidd opp helt for lenge siden, Så han sa det ikke kom som noen overraskelse at de dro. Han orka knapt å prate med dem i dåpen, for han så dem var sure med det samme dem kom..

Der er det fortsatt mye frem og tilbake enda.. Har vært meningen ett par ganger nå at jeg skulle passe henne, men så ska han ikke ha hun alikevel. Men er meningen hun skal være her neste helg, da bror t sambo ska jabbe. Men tror det ikke før han dukker opp med henne..

Back
Topp