*borte* Ny dag, nye positive tanker!

Snuppeluppe

Gift med forumet
*poff*

Tusen takk for gode ord og trøst alle sammen! [:D]
Slettet innlegget mitt i dag. Har bestemt meg at fra i dag skal jeg gjøre så godt jeg kan, og ikke bekymre meg!
Jeg blør ikke, og har ikke intense smerter, så er jo ikke grunn til at dette skal gå galt [:)]
Positive tanker, det er det jeg skal konsentrere meg om fremover [:)]
Skal på UL om 2 uker, og da er alt sikkert like bra som det var sist. Og da er jeg 10 +1.
Sjansene for å miste blir mindre for hver dag som går nå [:)]

Ingen som kan trøste her? [&:]

Gratulerer så mye med spiren![:)] Det går nok bra skal du se.Er helt vanlig å ha magesmerter,jeg hadde det helt frem til uke 12,da begynte det å gi seg.
Prøv å fokusere på det positive istedetfor det negative[;)]Jeg har også mistet,men det gikk bra etter det,nå har jeg en deilig tass på 18 mnd[;)][:)] Lykke til![:)]

ORIGINAL: Daizee

Gratulerer så mye med spiren![:)] Det går nok bra skal du se.Er helt vanlig å ha magesmerter,jeg hadde det helt frem til uke 12,da begynte det å gi seg.
Prøv å fokusere på det positive istedetfor det negative[;)]Jeg har også mistet,men det gikk bra etter det,nå har jeg en deilig tass på 18 mnd[;)][:)] Lykke til![:)]

Tusen takk for det [:)] Godt å høre at det er flere som har hatt litt magevondt i svangerskapet.. Har det ikke hver dag, men har kjent det i dag.

jeg hadde MYE mensen smerter de første mnd, løp stadig på do og trodde det skulle komme blod, men det gjorde det aldri[:D]

Når du har sett liv så er sjansen stor for at det går bra, men selvfølgelig kan det gå galt, det kan skje når som helst i sv eller etter fødselen, men som legen din sa så er det sjeldent[;)]

d går bare bra skal du se.[:)]
jeg også hadde en del magesmerter. var veldig beskymret for d, men beskymringene forsvant når kvalmen trådde inn[:'(] ..... hadde ikke krefter til å beskymre med da.
synes disse legene er noen ordentlig tullete iblandt ja. tror de bare tenker at de ikke må gi garantier, og heller forberede oss på d verste. i tilfelleeeeee. så går sånne som deg og meg og gruer oss i hjel![&:]
dårlig gjort av dem synes jeg.
stoooor klem til deg fra meg snuppa[:)] bare nyt tia di du

gratulerer med spiren...
det går nok bra, helt normalt og beskymre seg... var livredd fra eg fant ut av det til eg hørte skriket hans eg.....
[:)]
lykke til, håper du får eg fiiint svangerskap

ORIGINAL: Rebecca85

jeg hadde MYE mensen smerter de første mnd, løp stadig på do og trodde det skulle komme blod, men det gjorde det aldri[:D]

Når du har sett liv så er sjansen stor for at det går bra, men selvfølgelig kan det gå galt, det kan skje når som helst i sv eller etter fødselen, men som legen din sa så er det sjeldent[;)]

Det er ikke mensen smerter...kjennes mer ut som mageknip... Men nå har det gitt seg virker det som, ikke kjent det på noen timer nå [:)]

gratulerer med graviditeten[:D] Ikke vær så trist i de fleste tilfeller går det faktisk bra[:D]vær lykkelig du og kos deg[:D][;)]

ORIGINAL: *LiseT*

ORIGINAL: Jentepus

Ingen som kan trøste her? [&:]

Nei for guds skyld, ikke gidd å les det jeg skriver... [8D]

Så svaret ditt etter at jeg hadde skrevet. beklager. Takk for svar [:)]

Det går jo som oftest bra når man har sett hjertet banke. Og magevondt hører jo gjerne til svangerskapet. Syns ofte det heller er motsatt blant de som mister - at de ikke merket noe som helst. Sånn var det i hvert fall da vi mistet - da var alt i skjønneste orden helt til rutineultralyden. Da jeg var gravid sist var jeg skikkelig dårlig, var sikker på at jeg hadde blindtarmbetennelse og var sykemeldt store deler av første trimester. Og resultatet ligger og sover søtt i sengen sin.

Jeg vet en ting, og det er at man aldri kan love 100% at noe skal gå bra eller ei, men hvis legen din sa 97% så er det utrolig gode odds. Jeg var ekstra bekymret i sist svangerskap, men det gjør jo ingen noe godt å gå rundt og engste seg, så jeg prøvde å glede meg over hver eneste dag som gikk likevel.

Håper du klarer å glede deg over svangerskapet, og så får du kanskje en ny ultralyd om ikke så altfor lenge?

Stor klem fra Maur og lilleMaur

Hadde massevis av magesmerter, noen ganger som kramper. Det var nok luftsmerter for min del [8D] Skal ikke sitte her og bagatellisere noe som helst, men magesmerter er ofte styrt av psykiske faktorer. Om du har lest at ei har opplevd å miste i uke 13 så kan du faktisk ha "tenkt på deg" en magesmerte. Jeg er ingen lege, men har hatt mye magesmerter og har "tenkt på meg" mang en mageknip i mitt liv [;)] Så kan det være luftsmerter, eller at livmora utvider seg. Det er jo voldsomme prossesser som foregår inni rugekassa di nå, da er det klart at man kjenner det på kroppen. Du får bare gjøre så godt du kan og tenke positivt.

Det er kanskje best å ikke lese om alt som kan gå galt, for man klarer ikke forberede seg på det uansett. Bruk svangerskapet til å forberede deg på det nydelige lille som du får hilse på om ikke altfor lenge istedetfor å tenke på alt som kan gå galt .

Jada, vet at det er lett å si,  men vanskelig å gjøre. Likevel tror jeg det er løsningen for å ikke bli gal av bekymring

Og du...er du oppriktig bekymret så ta en telefon til jordmor/lege og forklar hvilke smerter du har.

Tusen takk for svar, alle sammen! Dere er gode å ha [:D]
Jeg skal ta til meg det dere skriver, og prøve å nyte resten av svangerskapet mitt. Dette skal gå bra! [:D]

Hei du lille venn

Ikke gråt, vær glad. Tenk positivt.
Jeg hadde smerter og blødde hele svangerskapet, men sitter i dag med en frisk og raskt datter på 2 år[:D]

Så alt er mulig og du må glede deg over det du har i dag.

Hei!
Jeg var også alvorlig bekymret hele svangerskapet. Så i stedet for vanlige legekontroller gikk jeg til gyn spesialist som tok ultralyd på hver kontroll. Skikkelig deilig etter hver gang[:)] (gratis det og)
Ga seg litt når hun begynte å sparke i magen da. Da kjente jeg jo henne hver dag[:D]
Ellers hadde jeg masse magevondt jeg og. Spesielt i beg..
Kjipt å bekymre seg, skal jo være kos, men sånn er vi dessverre laget og noen verre enn andre.
Går som oftest helt bra, og jeg krysser fingrene for deg[:D] Lykke til[:)][:)]

Ikkje vær lei dæ, prøv heller å vær positiv å ikkje minst GLED DÆ. Det går sekkert heilt fint[;)]

ORIGINAL: Neathey

Hei du lille venn

Ikke gråt, vær glad. Tenk positivt.
Jeg hadde smerter og blødde hele svangerskapet, men sitter i dag med en frisk og raskt datter på 2 år[:D]

Så alt er mulig og du må glede deg over det du har i dag.

Jeg har ikke intense smerter eller blødninger. Hadde bare litt magevondt i går...kjenntes ut som mageknip på en måte.
Men det gikk over, var helt fin i går kveld [:)] Jeg har jo ikke grunn til bekymring engang, siden jeg ikke blør eller har veldig vondt.. Men blir veldig sårbar når man har opplevd flere ganger å miste.. men denne gangen skal det gå bra! Starter med blanke ark i dag, og skal tenke positive tanker [:D]

Back
Topp