borte nå

Lady m/ Baby

Elsker forumet
*poff*

da tror jeg at jeg hadde gått innom lensmannskontoret i morgen å hørt med dem ang råd. så lenge din samboer ikke vet noe ang tlf nr da.

...

Jeg ville ventet til jeg hadde mulighet til å spørre han. Litt teit å lage en stor sak ut av det hvis det bare er noe som har gått i glemmeboken,altså at han har glemt å si det[:)]

...

ORIGINAL: Celin Marie

Jeg ville ventet til jeg hadde mulighet til å spørre han. Litt teit å lage en stor sak ut av det hvis det bare er noe som har gått i glemmeboken,altså at han har glemt å si det[:)]

Det er jo veldig rart om han har glemt å si det til meg, å enda eklere er det at om folk skal ha tak i han at de ringer til en helt annen person..
Dessuten så kan jo ikke jeg gjøre noe med det, det er jo sambo selv som må fikse om det har skjedd en feil[8D]

Jeg ville ha spurt din samboer om det.
Spesielt ved tanke på at stemmen på svareren ikke var din samboers.
Bare slik i tilfelle han har vært utsatt for et identitetstyveri.
Ved et identitetstyveri er det å opprette mobil abonnement noe av det første de gjør. (Kjenner et par stykker som har vært utsatt for det)
Dersom han ikke kjenner nummeret følg denne sjekklisten for sikkerhetsskyld.

http://www2.usit.uio.no/it/cert/id-tyveri.html

(siden er riktignok laget for ansatte ved Universitetet i Oslo, men kan brukes av alle)

Jeg bare vet med tanke på min egen samboer at menn ofte lar ting de selv mener ikke har noen stor betydning gå i glemmeboken[:)]  Som en annen skrev kan det jo være åpnet for en kamerat eller lignende.

det kan ikke være en jobb telefon da?

hvem side finner man sånt på??

Kanonbra side, finner ikke en eneste opplysning om meg selv der. Latterlig dårlig altså.

oppdatert i første innlegg

ORIGINAL: Lone_mor

ville føsrt spurt han om han vet noe om det..

om ikke hadde jeg ringt de størst mobilselskapene og hørt med de..

Enig, har selv hatt en type med et nr, jeg ikke visste om...[&:]
Men ikke dermed sagt at mannen din har det..[:D]

Men som andre har sagt, pass opp for identitets tyveri ja, det er ekkelt..[:o]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Hvor er oppdateringen? *poff*?

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Hvor er oppdateringen? *poff*?
Fjerna bare alt.. Men var ikke *poff* som var oppdateringa altså[8D]

Legger ut en gang til