*borte igjen*

[miss]

Forumet er livet
Da tok eg vekk bildene, takk for alle fine kommentarar folkens[:)]

Så fantastisk det så ut der. [:)]
Ser ut som dere kosa dere masse.
Stillig sandaler :) Og kjempe bra bilde av deg m/dykkermaske.

Så koslig å få ta en titt i feriebildene deres, så veldig fint ut der.
Kan tenke meg dere koste dere skikkelig ja.

Så ut som at dere hadde en flott tur, masse fine bilder[:)]

Nå kom jeg i sydenstemning[:D]

Så koselig bilde av deg og din kjære.

Det var en veldig koslig tur[:)] Hadde det veldig bra, heile veka, har mange flere bilder, hehe, men må nå begrense meg litt da [;)] Har flere på facebook, dersom noen vil ha kontakt med meg der[:)]

Takk for mange flotte/fine kommentarer[:D] Hehe, enig at bildet med dykkermaska er skikkelig lovely[;)]

Jeg ser ut av vinduet mitt nå, det ser ikke ut som syde her hvertfall......Vi drar til grand canaria hvert år, men det ble ikke noe tur i år pga disse forsøkene, merker at jeg savner turen, men det vi driver med nå er verdt og sette turen på hold, selv om jeg gjeeeerne skulle vært der[:D][:D][:D]
Kjempe fine bilder og dere så utrolig fine ut sammen, sånn skikkelig matchpar[:D][:D]

Gran Canaria har eg veldig lyst til å reise til ein gang!![:)] Forstår godt at den turen er på vent, er jo mer verdt pengene et lita barn[:D]

Takk for så fin kommentar[:)]

Fantastisk[:D] Og ho var så glad for å sjå oss, eg smelta rett og slett! Og så var ho blitt større[:)]
Så no kosa me oss riktig godt i leiligheten, hatt to-tre tisseuhell inne, men da går så fint så! Me må berre vera flinkare å gå ut me ho[;)] Elles går ho jo omtrent på do kvar gong når me er ute me ho[:)] Flinke Kira-mor[:D]

Ho fant ein sånn julebamse eg har hatt liggande framme med tvn i går, eit reinsdyr liksom, fikk den gratis fra jysk ein gang i tida, det er lekekamerat du!! Hoho, kaster seg rundt med den og storkoser seg, hehe, må bare le liksom[:D]

Back
Topp