Borte fra jobb

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Er det greit å være borte fra jobb dagen etter et familie medlem falt bort?
Ikke søsken eller foreldre.
Sitter å gråter og får ikke sove..
Er ikke sikker på om jeg orker jobb i morgen

Du kan sikkert spørre om å ta velferdspermisjon. Er usikker på om det gjelder kun for familiemedlemmer, det må du nok spørre arbeidsgiver om. Men vil tro at de aller fleste har forståelse for situasjonen, sorgen er like reell om den gjelder familie eller nære venner.

Jeg ville ringt i morgen tidlig at "jeg føler meg ikke vel, og tar egenmelding i dag" eller noe i den duren... Familie medlem eller ei, når noen som står en nær plutselig ikke er her lengre og man tar det tungt syns jeg det er en god nok grunn til å bli hjemme...

Nå vet jeg ikke hva du jobber med, men uansett er det vel ikke bra reklame for arbeidsplassen om du plutselig bryter sammen på jobb og da likevel må gå hjem....

når jeg mistet en kamerat, ble jeg rett og slett sendt hjem den dagen, siden jeg bare gråt, og gjorde ingen nytte av å være der.

du må vel kanskje se det an om du i det hele tatt klarer å utføre arbeidet ditt, hvis ikke er det jo ingen vits i å være der tenker da jeg.
men, i noen tilfeller kan det være bedre å komme seg på jobb og tenke på andre ting :)

skader ihvertfall ikke å prøve?

Ja det er helt greit

Hvis du føler at du trenger å være hjemme, så vær det. Det er vondt å miste noen, familiemedlem eller ei.

Ja det er virkelig greit!!

Når mormor døde var jeg ikke på jobben dagen etter(gikk hjem dagen hun døde)

Var på jobb noen dager før jeg knakk helt sammen å ble syk rett og slett..

Lytt til kroppen din å la den bestemme om du orker eller ikke!

*klem til deg*

Back
Topp