Borte fra barna?

GulleMitt

Andre møte med forumet
Har dere vært borte fra barnet eller barna en helg?
En veninne av meg skal kjøre til Trondheim for å hente et flyttelass, og lurte på om ikke jeg ville være med, siden jeg ikke har vært der, og har en lille søster der. Men jeg vet ikke om jeg klarer å være borte fra lille snuppa så lenge :o
Vi kjører jo da torsdag etter hun er lagt seg, og er tilbake søndag. Tar ca 14 timer å kjøre en vei!!

Takk, det letta litt :)
Jo, man har sikkert det altså! Men så mye kjøring, for å få være der i 1 dag, så føles det ut som jeg "kaster" bort tid med snuppa :p Huff, tror jeg er rar! hehe

Her har vi vært borte fra Emil mange ganger, både helg og for en dag/kveld!
Deilig å ha alenetid og kjærestetid, samtidig som vi får kjent på hvor deilig det er å komme tilbake til lillesnuppen!!
Ta deg en roadtrip og vær deg selv for ei helg!!

Her er det lengste jeg har vært borte fra gutten vært en helg da. Reiste før han sto opp om morningen og kom hjem da han hadde lagt seg. Men kjenner selv at dette forløbig var nok og at jeg ikke er klar for mer enda.

Vi skal i bryllup i slutten av juni, så får se om jeg føler meg klar da til at han kan overnatte borte.

Men alle er forskjellige, du må jo bare se selv hva du orker. Det er jo ingen andre enn deg som kan kjenne på de følelsesene.

Kjenner godt følelsen! Jeg grudde meg noe sykt da vi skulle reise fra Jakob en langhelg i februar. Det var vondt å si hade! :( men da vi først kom fram til kitzbuehl var det skikkelig deilig å bare nyte mannen og venner! (være meg sjøl i noen dager) det gikk veldig greit! Og så var det såå godt å komme hjem til gullet igjen! :)

Jeg har barnefri en helg i mnd sånn i snitt.. Noen ganger blir det en hel uke! Tror det er bare deilig for både A og meg jeg!

Jeg er litt av en hønemor, tror jeg. Hehe..
Småen har vært på overnattingsbesøk enkelte netter, men jeg føler meg ikke helt klar for å være borte fra ham en hel helg enda.. 

Takk for så mye svar! Er ikke så lett å være mamma alltid ;)
Man har sikkert godt av å få litt alene tid vil jeg tro!

vi var borte fra torsdag til søndag når Martine var 7 mnd gammel.. det gikk kjempefint.. vi visste jo hun hadde det godt.. og for 1 uke siden var hun på overnatting hos besteforeldrene fra fredag til søndag...  Men jeg merker det er vanskeligere å være borte fra henne nå enn det var da.. men det går kjempefint.. :-)

Her har Vilde enda ikke vært borte fra meg en hel natt. Ikke fordi jeg ikke tror det er sunt, men fordi vi fortsatt sliter ganske mye med sovingen. Har litt vanskelig for å overlate det til andre.

Sånn ellers tror jeg nok at det er godt for alle å kunne koble litt av innimellom. Synes du skal dra om du har lyst :) Kjenner jeg fikk litt lyst på en sånn "stikk av litt" tur også.

Jo, jeg har vært borte fra mine flere ganger. Ikke mange dagene av gangen, men 2-4 dager. Må si det er helt fantastisk! Bare være seg selv, tenke på seg selv og gjøre akkurat som man vil. :) Man har godt av å komme seg bort, være litt fra hverandre og kjenne på hvor glad man er i barna sine. I mannen. Det er godt å savne dem, for man kjenner hvor inderlig glad man er i dem og hvor godt man har det hjemme. Hjemme blir ting fort rutine og det kan bli litt tungt i lengden. Jeg mener det er fint å få brutt opp litt, komme seg litt vekk! :) Ta turen du og gled deg med GOD samvittighet! :)

nei, det har ikke skjedd enda. :)

Og første (og hittil eneste) gangen jeg har sovet borte fra storebror var når jeg lå på sykehuset og fikk lillebror/ og når han var innlagt i fjor vinter.

Ikke fordi jeg ikke har hatt mulighetten til å "få fri"... men jeg har hittil ikke hatt behov for det. :)

Var borte fra Amalie i 4 netter, 6 hele dager og det gikk kjempebra :D
Mamma og pappa passet henne, så da var vi alle supertrygge :D

Back
Topp