borte borte borte

ORIGINAL: ~Kine~

*trøste*

håper de innser at det er dems tap!! dette vil med tiden bare gjøre deg sterkere!!

*mange klemmer*

ORIGINAL: poca og krapylene

ORIGINAL: theolin

hei!
ble plutselig litt engstelig for at dere hadde flyttet fra hverandre!!
du...løpet er vel ikke helt kjørt for barnehageplass...det kan jo tenkes at noen takker nei? og noah skal vel ikke begynne før til nyttår, eller?
eller du slår deg sammen med ane81 her inne(vet du hvem hun er? kjempesøt jente![:)]) hun bor i nærheten og fikk heller ikke plass til sin jente, pluss at hun trenger jobb... slå dere sammen og start opp familiebarnehage!![:D]

nei vi har ikke det:)
håper det skjer et under at han får plass...vi trenger det nå.....
jeg vet ikke hvem ane81 er nei. har hun søkt her i området hun og eller? det er så dritt altså....ting kommer alldri alene når dritten først faller i hode på deg....hehe

usj da...ekkelt med all den dritten...[:o][;)]
ane81 bor i området, ja. hun jobbet litt i bhg til liam før meg og litt i bhg til mine barn (før deg?[&:][:D])
godt mulig at du vet hvem hun er. du får rope på henne her inne. hun holder til mest inne på født i juli, tror jeg...[:)][:)]

Huff kor trasig! Kan æ spør kaffør ikkje du e velkommen til å bo der vist søsteren din få`? Sjønna ikkje korsjen nån kan behandle ungan å barnebarna sine sånn, sjønna ikkje at di har hjerte te det. Trur æ villa ha gjort alt førr å klar mæ uten di når det e på den måten. Håpa det ordna sæ førr dåkker.

jeg ser tilogmed at hun er pålogget nå....[;)]

ORIGINAL: Melancholia

[:(] sender deg en klem jeg

så bra at det ser ut til å ordne seg!![:)][:)]  bor de i rogaland eller? blir det langveisflytting??

ÅÅÅ Så flott førr dåkker, nu bei æ glad[:D][:D]

ORIGINAL: theolin

så bra at det ser ut til å ordne seg!![:)][:)]  bor de i rogaland eller? blir det langveisflytting??

det blir langveis flytting ja....

tusen takk alle sammen!!!! for gode ord!!!

jeg vet jeg har en tendens til å bare sette meg ned å tenke det værste med en gang ,men tror det er fordi vi hele tia får noe nytt rasende i hode på oss[:@]

men nå blir det bra:) nå vet vi at vi har en plass å gå [:D]

Flott alt ordnet seg [:)]

Når enden er god, er allting godt [:)]

Bra det ordnet seg!! Alt ordner seg for snille piker, vet du ikke det?! [:D][:)]

ORIGINAL: Dama

Når enden er god, er allting godt [:)]

Bra det ordnet seg!! Alt ordner seg for snille piker, vet du ikke det?! [:D][:)]

hihihi:) håper det ja:)

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Se der, alt ordner seg for snille jenter (og gutter)

Nå kan du slappe av og sove godt om natten. [:)]

det viktigste er å ordne for gutta vet du[;)]
nå vet jeg vi har en plass å gå hvis det blir så ille[:D] 

Back
Topp