borte borte borte

poca og krapylene

Elsker forumet
*poff*

oj sann..det var virkelig sårende og utrolig dårlig gjort av familien din da.. fy så egoistisk...

lykke til videre da =)

Sånn skal det jo ikke være! Synes det er veldig trist for dere med familie som ikke stiller opp når dere trenger det!

*trøsteklem*

ojj[:-]
de burde jo heller tenke:
så heldige vi er som skal få ha barnebarna i kjelleren en stund!!!!!

kjipt med sånn familie da[&:]

ORIGINAL: astrone

ojj[:-]
de burde jo heller tenke:
så heldige vi er som skal få ha barnebarna i kjelleren en stund!!!!!

kjipt med sånn familie da[&:]

ja....hun får snart 1 barnebarn i heimen...min søster har den ene leiligheten på tomta...som sagt de bor i et svææææææææææææært hus....kunne sikkert bodd 30 mann der.
hun var ikke i hverken 1 eller 2 års dagen til eldstegutt...kom ikke på besøk når noen av dem ble født.
har besøkt meg 1 gang på 3 år ,og det var kun fordi lillesøstera mi sku få masse stæsj til babyen...[:@]

tydeligvis ikke like viktig med oss da.......

ORIGINAL: Dollface™

du kan komme hit og bo hos meg? [:D]

hehe...ja det hadde vært noe

ORIGINAL: Elimor

Sånn skal det jo ikke være! Synes det er veldig trist for dere med familie som ikke stiller opp når dere trenger det!

*trøsteklem*

HUff, det var ikke noe særlig! Hva er det som har skjedd?

Fy fader.. Sender over stor trøste klem.
Tror du må slutte å hjelpe henne. Man kaller ikke det for familie.
Hun fortjener ikke deg som datter!

Du kan bo hos meg. (ser du bor et stykke unna, men fortsatt et tilbud)[8|]

*trøsteklem*

ORIGINAL: ~Kine~

*trøste*

håper de innser at det er dems tap!! dette vil med tiden bare gjøre deg sterkere!!

*mange klemmer*

*trøsteklem*

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Høres trist ut at familien ikke tiller oppnår man har det litt vanskelig. Var ikke klar over at du hadde blitt alene heller jeg.

Det meste ordner seg for snille jenter samme hvor sort det kan se ut. rysser fingre for at du inner en løsning.

jeg har ikke blitt alene...har enda han karen på slep  hehe.....vi har bare problemer andre steder ,og trenger en reserveløsning....i tilfelle vi ikke klarer å ordne det vi må....noe jeg ikke tror vi gjør[&o]
men har ikke blitt alene altså....han er her enda han til tross for dritten.....

*trøsteklem*

hei!
ble plutselig litt engstelig for at dere hadde flyttet fra hverandre!!
du...løpet er vel ikke helt kjørt for barnehageplass...det kan jo tenkes at noen takker nei? og noah skal vel ikke begynne før til nyttår, eller?
eller du slår deg sammen med ane81 her inne(vet du hvem hun er? kjempesøt jente![:)]) hun bor i nærheten og fikk heller ikke plass til sin jente, pluss at hun trenger jobb... slå dere sammen og start opp familiebarnehage!![:D]

oi, hva har skjedd?
Du har ikke akkurat hatt det lett, med sopp i leil og tull og ditt....
håper det ordner seg, hadde det vært meg, hadde jeg dratt hjem, satt tinngene mine ned og sagt, JEG TRENGER HJELP! NÅ!

ORIGINAL: theolin

hei!
ble plutselig litt engstelig for at dere hadde flyttet fra hverandre!!
du...løpet er vel ikke helt kjørt for barnehageplass...det kan jo tenkes at noen takker nei? og noah skal vel ikke begynne før til nyttår, eller?
eller du slår deg sammen med ane81 her inne(vet du hvem hun er? kjempesøt jente![:)]) hun bor i nærheten og fikk heller ikke plass til sin jente, pluss at hun trenger jobb... slå dere sammen og start opp familiebarnehage!![:D]

nei vi har ikke det:)
håper det skjer et under at han får plass...vi trenger det nå.....
jeg vet ikke hvem ane81 er nei. har hun søkt her i området hun og eller? det er så dritt altså....ting kommer alldri alene når dritten først faller i hode på deg....hehe

ORIGINAL: Dååris

oi, hva har skjedd?
Du har ikke akkurat hatt det lett, med sopp i leil og tull og ditt....
håper det ordner seg, hadde det vært meg, hadde jeg dratt hjem, satt tinngene mine ned og sagt, JEG TRENGER HJELP! NÅ!

hadde jeg faktisk ikke turt.....i fare for å ikke få noe hjelp å så stå på bar bakke....

nei vi har fått vår del kan du si.
føler vi får all dritten. vi hjelper alle som trenger det ,men allikevel er det alltid vi som ender opp med å sitte i dritten.

føler vi aldri får det helt fint når det gjelder noe som helst egentlig....
alltid et eller annet som går til helvette...

Back
Topp