Borte BØ?

Nøkler er ganske kjekt å ha med seg i tilfelle man kommer hjem til tomt hus. Jeg har brent meg et par ganger på den der. :D
Joda, men ettersom jeg stort sett er alene hjemme når jeg drar ut med små barn, så låser jeg døren når jeg går ut, og om jeg da har glemt dem bruker jeg å komme på det når jeg ikke får låst;)

Når jeg skal ut uten barn erstatter jeg bare stellevesken med nøkler:)
 
Joda, men ettersom jeg stort sett er alene hjemme når jeg drar ut med små barn, så låser jeg døren når jeg går ut, og om jeg da har glemt dem bruker jeg å komme på det når jeg ikke får låst;)

Når jeg skal ut uten barn erstatter jeg bare stellevesken med nøkler:)
Da er det ganske vanskelig å glemme dem, ja. :) Det har hendt her at gubben "bare skulle ut en kjapp tur" de få gangene jeg har glemt nøklene, så etter det sjekkes det alltid at de er med - selv når lover på tro og ære at han ikke skal bevege seg lengre enn postkassen. :p
 
Da er det ganske vanskelig å glemme dem, ja. :) Det har hendt her at gubben "bare skulle ut en kjapp tur" de få gangene jeg har glemt nøklene, så etter det sjekkes det alltid at de er med - selv når lover på tro og ære at han ikke skal bevege seg lengre enn postkassen. :p
Vi har hver vår nøkkel, pluss at mamma har en, så jeg skulle alltids kommet meg inn;) Har bare blitt låst ute en gang og da ble jeg invitert på middag til naboen, så det var ikke så ille;)
 
Jeg tror jammen alle forsvant igjen? :(
Kanskje jeg skal ta med meg mobilen bort i sofaen og se på tv litt i mellomtiden, og håpe at folk kommer tilbake. :D
 
Måtte legge ungene, så ringte mamma! Hun som skal passe ungene når millionen kommer! Men nå skal bestefar på sykehuset de sammen dagene og hun være ledsager for han! Så da måtte vi finne en reserve løsning på det problemet. Men ser ut som pappa må ta seg fri noen dager for å være med barnebarna:) ellers så må bare min arbeidsledige bror stille opp! En løsning blir det uansett!

Litt koselig at jeg og bestefar skal ligge samtidig på sykehuset, ser ha. Veldig skjelven siden det er 43 mil mellom oss. Da får han også hilse på sitt 6. oldebarn også:)
 
Så pussig sammentreff at dere skal være der samtidig. :)
Satser på at det løser seg på en god måte. :)
BVforum via HTC
 
Det gjør det sikkert:) pappa som sa han kunne ta tre dager fri:) så vi satser på at dette går som planlagt bare litt endringer:)
 
Mannfolket ville se prison break, så jeg blir på telefonen med ujevne mellomrom utover kvelden.. Får ikke skrevet like mye som på pc, men det får bare være...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Da er jeg delvis tilbake her også :) Har hatt bursdagsfeiring og gjester, men nå har de dratt! Så nå gjelder det bare å holde seg våken her, så skal jeg nok få skravla litt :)
 
Ja, han gjorde det;-) men jeg får skuldermassasje samtidig, så jeg har nesten ikke dårlig samvittighet for å være mindre aktiv;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Back
Topp