Bort i kveld..

Morena

Gift med forumet
Kjenner jeg gruer meg til å vekk fra Nikolai i kveld.. Men nå MÅ jeg pga at faren mener jeg sender ut signal om at jeg ikke stoler på han og at han ikke duger til å ta seg av han alene om jeg blir hjemme... [8|]
Men kommer ikke til å drikke, kansje et glass til maten med en gang jeg kommer dit, men ikke så mye at jeg ikke kan komme meg hjem om noe skal oppstå...
Har til og med fikset en flaskevarmer så jeg er sikker på at melka får rett tempratur når far skal mate.. Er så redd for at han skal tenke at den er litt varm, men det går sikkert bra, eller helle kalt vann i melka for å avkjøle den...
Huff.. Nesten dårlig i magen jeg! [&:] Men forandrer seg vel når jeg går i dusjen og begynner å ordne meg!! [8D]

Vi prøver å lære litt av venners feiler... Med det at han ikke skal bli for avhengi av meg, så jeg faktisk kan ut på kveld.. For blir litt uretferdig om hansk skal få men ikke jeg.. Og der er jeg nok ganske streng! hihi! Skal ikke forskjellsbehandles nei!!! [8D]

ORIGINAL: eiramena

Vi prøver å lære litt av venners feiler... Med det at han ikke skal bli for avhengi av meg, så jeg faktisk kan ut på kveld.. For blir litt uretferdig om hansk skal få men ikke jeg.. Og der er jeg nok ganske streng! hihi! Skal ikke forskjellsbehandles nei!!! [8D]

den er jeg enig i. 
Så kos deg kjempe masse å nyt kvelden. Han kommer til å klare seg.
Vi er ikke programert for å klare alt vi heller så la mannfolket trø litt frem å prøve å feile litt selv. Det gjør jo vi mødre og støtt og stadig [:)]

Ha en strålende kveld:)

her vil samboeren være hjemme alene med bebyen, men jeg klarer ikke å går fra han å gi han ansvaret.. synes det er vanskelig for jeg har lagt rutinene å er redd for at de skal bli ødlakte om ikke jeg er der da..
samboeren fikk meg ut en gang uten denis da. det var når jeg skulle til legen da hadde jeg lege time kl 11 men kom ikke inn før halv 1[:@] jeg ringte 10000 ganger til han så til slutt sa han at han ikke kommer til å svare meg når jeg ringer han.. om jeg ville si noe til han så skulle jeg sende mld..heeh

men du må kose deg masse[:D]

Kvelden gikk så fint at jeg faktisk turte å drikke litt øl og et glass vin! Tålte mer enn jeg trodde gitt!! [8D]
Men ble GANSKE bekymra når jeg etter en time fikk melding der han spurte om barn kunne gråte til døde eller om de gråt seg i søvn... [:(] Da hadde jeg bare lyst til å gå hjem med en gang... Men det hadde vist roet seg omsider og han sov godt da jeg kom hjem og hadde ikke spist noe siden jeg for!
Så nå sitter jeg oppe og venter på at han skal våkne helt og vil ha mat igjen (fikk mat litt før 2 i natt)
Det er slik til storm ute at jeg får ikke sovet mer [:'(]

håper du koste deg masse igårkveld? [:D]

Ja hadde det kjempe kjekt! Men tror nok det blir en stund til neste gang [8D]

Back
Topp