Borgerlig vigsel!

kalista

Elsker forumet
Lurer på om det er noen har som har giftet seg borgerlig som kan svare meg på noen spørsmål? :)

Jeg har ikke det, men kjenner flere som har og blant annet mamma har gjort det.
Spørs hvor mye det er til hjelp men....

Jeg giftet meg hos human-etisk. Seremonien hadde vi ute der vi skulle ha festen.
Bare å sende PM om det var noe spesiellt du lurte på  :)

haha, jeg glemte jo å legge til spørsmåla emoticon

bare lurte på om det er vanlig å ha på seg brudekjole?

Det bestemmer du selv. Jeg har sett begge deler mange ganger. Så hvis du vil ha den største bløtkakekjolen i historien, så har du det;) Lykke til!

Hehe, fort gjort  ;)

Jeg hadde ihvertfall på meg brudekjole. Kan ikke la en anledning til å gå litt bananas i kjole-avdelingen gå en forbi. Det er uansett brudeparet sin dag, og da får de gjøre som de vil mener nå jeg.  :)

Min svoger og svigerinne giftet seg på tinghuset - hun hadde brudekjole..
Så andre som var inne den dagen også, var litt hips om haps.. Noen hadde brudekjole, andre selskapskjole, mens noen kom i dongeribukse..
Så tror nok det er opp til hva du selv vil.. :-)

Takker for svar! Da får jeg brukt brudekjolen min da emoticon

Nææ..så koselig at du skal gifte deg. Har dere satt noen dato? Det er mange som gifter seg i brudekjole borgelig så det er det bare å gjøre. (",)

Vi hadde brudekjole og smoking når vi giftet oss på tinghuset.
Det er deres store dag så bare å pynte dere så mye dere vil.
Regn med å få masse smil og søte ord, for alle rundt blir liksom superhyggelige når de treffer brudepar.

Forresten så stilte de fleste på avdelingen vår utenfor tinghuset for å overraske oss når vi kom ut (vi jobber på samme avdeling). Så her på kontoret henger det faktisk 2 bilder av oss i brudekjole og smoking med kollegaene våre i hverdagsklær. Litt artig.

Lykke til med bryllupet! Håper dere får en fantastisk dag!

Back
Topp