Bored out of my mind!!!

MinusNinus

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2015
Julibaluba 2017
Bare for å starte med det: it ain't nesting, it's boredom!!! Har tatt hele badet i dag og den dusjen har aldri vært så ren- E V E R! Og det er ikke fordi jeg har så utrolig lyst å vaske hus eller føler meg kallet til det, der er fordi jeg kjeder meg noe helt sykt!!! Hvem sin gode ide er det at vi skal ut i permisjon før baby kommer?!? Noen er ikke skapt for det, jeg fikser ikke å ikke gjøre noe. :(

Har allerede kranglet med mannen i dag, så kan krysse det av listen i tillegg til badet ;)

Neste prosjekt- kjøkkenet! :)

Hahaha!!!! Sånn har jeg det også!! Ikke fått noe vaskedilla.. Men vil ha det rent til babyen kommer.. Så prøver å fylle dagene med rydding, vasking og mer.. Men blir foooort kjedelig, når alt er gjort ;) jeg har tilogmed ryddet og ommøblert i boden!!! Orker ikke ligge på sofaen å se på serier hele tiden heller, blir så rastløs.... Har vært hjemme de 3 obligatoriske ukene idag, og har termin idag... Så nå synes jeg han kan melde sin ankomst altså;)

Bare for å starte med det: it ain't nesting, it's boredom!!! Har tatt hele badet i dag og den dusjen har aldri vært så ren- E V E R! Og det er ikke fordi jeg har så utrolig lyst å vaske hus eller føler meg kallet til det, der er fordi jeg kjeder meg noe helt sykt!!! Hvem sin gode ide er det at vi skal ut i permisjon før baby kommer?!? Noen er ikke skapt for det, jeg fikser ikke å ikke gjøre noe. :(

Har allerede kranglet med mannen i dag, så kan krysse det av listen i tillegg til badet ;)

Skulle ønske jeg vaska når jeg kjeda meg! Jeg blir bare utrolig tiltaksløs og trøtt. Jeg har veldig sympati med deg, jeg har vært sykemeldt selv altfor lenge nå, og nå går jeg ut i permisjon. Jeg kan ikke gå turer eller ordne i huset, pga bekkenløsning, smertene blir for store og da blir jeg deprimert i tillegg. Jeg går på antidepressiva, da, det hjelper.

Jeg har tatt opp strikketøy. Er ikke spesielt flink og klarer ikke å lede oppskrifter. Dagens umulighetsprosjekt er en genser. Som sikkert i bestefall blir en vest... Har hatt nesting på rydding og vasking lenge, men det har gått _helt_ over.

Her har jeg vasket meg selv ( :p), ordnet håret, skiftet sengetøy på alle sengene, gått tur med hunden, støvsugd loftetasjen og nå tar jeg en pause før time hos JM. Har begynt å få så mye vondter at jeg klarer ikke stå oppreist så lenge om gangen. Kjennes ut som det er krampe i lårene når kynnerene kommer. Grusomt :o

Har vært gjennom kjedsomhetsvaskefasen her også, men nå vil ikke kroppen være med på det lenger. Vond korsrygg og altfor tung mage med kynnere :( Så her må jeg pent bare kjede meg! Termin i morgen, så satser på å slippe så altfor mye overtid...!

Sambo er på jobb til 6 idag og kjenner jeg blir å kjede meg maksimalt! Har egentlig ennå så mye å gjøre, men fikk beskjed av jm på kontroll igår om å ta det med ro i noen dager pga veeldig lavt blodtrykk og blodprosent..:p

Tror kanskje jeg er den eneste som synes det er nyyyydelig å "kjede meg". Gjør stort sett ingen ting om dagen - ligger og slapper av på sofaen (uten tv, har enda ikke sett på dag-tv etter at jeg gikk ut i sv.penger/permisjon), leser litt, går bittesmå turer, soler meg litt i hagen ... Nyter stillheten og ensomheten, enn så lenge ;)

Haha samme her, bare at jeg har fått hjelp av min mor den siste uka :) Har ingen mann her å krangle med så slipper det, bare gleder meg til han kommer hjem i kveld :) til et rent og ryddig hjem, må si de mannfolka av og til er ganske heldige :) Jeg er også helt sykt rastløs om dagen.

Ååååh.. føler med deg! Jeg døøør snart av kjedsomhet!!!! (for å være litt ekstra dramatisk).

Bake? Jeg baker for å fylle på i fryseren til barseltiden. Driver også fortsatt på med ommøblering, opppussing og ordner klart til lillemor. Samt at jeg leter etter ny bil og prøver å bli ferdig med et klessett jeh strikker til lillemor. Føler dagene renner av gårde...

Det som er drit kjedelig er at det er mye man kunne ha funnet på....men kroppen henger ikke med enkelte dager:meh:

Bake? Jeg baker for å fylle på i fryseren til barseltiden. Driver også fortsatt på med ommøblering, opppussing og ordner klart til lillemor. Samt at jeg leter etter ny bil og prøver å bli ferdig med et klessett jeh strikker til lillemor. Føler dagene renner av gårde...
Baking er gøy, hadde det ikke vært for at jeg (med god hjelp fra mannen) ender opp med å spise alt jeg baker ;) Bakte en del i sommer, men fryseren er like tom, gitt! Måtte gi meg, er grenser for hvor mye jeg gidder å gå opp denne graviditeten! :P

Baking er gøy, hadde det ikke vært for at jeg (med god hjelp fra mannen) ender opp med å spise alt jeg baker ;) Bakte en del i sommer, men fryseren er like tom, gitt! Måtte gi meg, er grenser for hvor mye jeg gidder å gå opp denne graviditeten! :P
Hehe, må være streng og slenge det rett i fryseren ;)
Ja, er gøy og godt ;)

Hehe, må være streng og slenge det rett i fryseren ;)
Ja, er gøy og godt ;)
Men fryseren har ikke hengelås og jeg har tydeligvis ikke selvdisiplin når jeg er gravid, og ting tiner jo ;) Men for andre som ikke har mistet alle hemninger hva spising angår så er det et godt tips ;)

Baking er gøy, hadde det ikke vært for at jeg (med god hjelp fra mannen) ender opp med å spise alt jeg baker ;) Bakte en del i sommer, men fryseren er like tom, gitt! Måtte gi meg, er grenser for hvor mye jeg gidder å gå opp denne graviditeten! :p
Vi bakte en masse - og nå er nesten alt spist.. Spm er om jeg skal bake mer i håp om at jeg ikke klarer å spise det opp før fødsel eller lage middager. Det siste er sikkert det smarteste..

Tror kanskje jeg er den eneste som synes det er nyyyydelig å "kjede meg". Gjør stort sett ingen ting om dagen - ligger og slapper av på sofaen (uten tv, har enda ikke sett på dag-tv etter at jeg gikk ut i sv.penger/permisjon), leser litt, går bittesmå turer, soler meg litt i hagen ... Nyter stillheten og ensomheten, enn så lenge ;)

Her også!!:) Har hele tiden vært litt skeptisk på denne permisjonstiden spesielt fordi jeg har vært i så god form, og fryktet det skulle bli uholdbart kjedelig. Men neida :D sover lenge, suller rundt, går tur, lager litt mat, leser, ser tv. Og vips så er sambo kommet hjem og vips så er det kveld. Og i tillegg er det å gjøre tilsynelatende ingenting mer enn nok for er skikkelig trøtt til kveld og sovner med en gang.

Litt usikker på om jeg fortsatt ikke er lei om en uke, men enn så lenge så nyter jeg det :)

Skulle ønske jeg fikk vasket, men her er det alt for vondt... Så får ta det når kroppen er bra igjen..
Så her blir det surfing, tv-serier og soving...

Det som er drit kjedelig er at det er mye man kunne ha funnet på....men kroppen henger ikke med enkelte dager:meh:
Nettopp! Kjipt når man ikke orker å gå ut døra. Og jeg har ingen trygdede venner som kan besøke meg heller. :p

Back
Topp