N
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi har sånn en. Den er ypperlig da den blir en bitteliten ball når du pakker den sammen!![;)] ORIGINAL: **mam**
jeg lurer på om jeg så en annonse fra Baby shop eller noe, hvor de hadde slik stol til 199 eller 299?? men meget mulig jeg tar feil altså[:)]
kanskje ringe de nærmeste baby-butikkene og høre?[:)]
ORIGINAL: Perlemor til to
Vi har sånn en. Den er ypperlig da den blir en bitteliten ball når du pakker den sammen!![;)]
ORIGINAL: ninni82
Takk for svar[:D]
Vet du hvilket merke du har eller? Pris?
Og en ting til, vet du hvor mange kg den går til?
[:)]
(Har ikke sett noen spes stol enda, bare la inn et bilde jeg fant på nett)
ORIGINAL: Miba
ORIGINAL: ninni82
Takk for svar[:D]
Vet du hvilket merke du har eller? Pris?
Og en ting til, vet du hvor mange kg den går til?
[:)]
(Har ikke sett noen spes stol enda, bare la inn et bilde jeg fant på nett)
Carena... Går i alle fall opp til 15 kg, husker dessverre ikke hva den kostet, men var ikke så fryktelig dyr.
ORIGINAL: **mam**
ORIGINAL: AB
Vi kjøpte en sånn i Usa.. knallgrei!!! Så praktisk å ta med (våres kan pakkes ned i en fin liten veske) over alt[:D]
men noen som vet hvor de er å få tak i her i norge?? evt på nettet?
ORIGINAL: ~Frøken Dings~
Var faktisk å kjøpte en sånn i dag! [:D] Moren min kjøpte, til å ha hjemme hos dem! Det var en basson baby, vi har prøvd den allerede, og den virka bra! [:)]
selger de på vanlig babybutikker?? var nemlig på babyshop i stad og de hadde ikke, men var interesserte i å ta det inn om det var mulig...
må ha en slik en snart, til vi skal til syden....hjelp hjelp[:D]
Vi har sånn en. Den er ypperlig da den blir en bitteliten ball når du pakker den sammen!![;)]
noen som har link til dette?? trenger en sånn en snart....[:D] trenger kanskje litt dyttehjelp[:D]