Bordstol..

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Noen som har det/har hatt? Skal på hyttetur om en uke og vurderer å kjøpe en sånn, men skulle gjerne hørt noen erfaringer om en sånn type stol. [;)]
Passer den til alle bord? og sitter barnet godt?

Vi har en slik (ikke samme merke, men samme type stol) den er super til ferier og slikt, og liten og lett og ta med seg om man skal i middagsselskap til noen som ikke har babystol. Anbefaler den i alle fall, vi er veldig fornøyde!

Passer til stort sett alle bord ja, og jenta vår sitter bra i den!

Takk for svar[:D]
Vet du hvilket merke du har eller? Pris?
Og en ting til, vet du hvor mange kg den går til?
[:)]

(Har ikke sett noen spes stol enda, bare la inn et bilde jeg fant på nett)

Vi har sånn en. Den er ypperlig da den blir en bitteliten ball når du pakker den sammen!![;)]

ORIGINAL: **mam**

jeg lurer på om jeg så en annonse fra Baby shop eller noe, hvor de hadde slik stol til 199 eller 299?? men meget mulig jeg tar feil altså[:)]
kanskje ringe de nærmeste baby-butikkene og høre?[:)]

Hvis de har det på babyshop tror jeg at jeg skal ta meg en tur innom[:)]
Takk for hjelpen[:D]

ORIGINAL: Perlemor til to

Vi har sånn en. Den er ypperlig da den blir en bitteliten ball når du pakker den sammen!![;)]

Sånn har jeg! Tar med den om jeg ikke kjøper bordstol[:)]

ORIGINAL: ninni82

Carena... Går i alle fall opp til 15 kg, husker dessverre ikke hva den kostet, men var ikke så fryktelig dyr.

ORIGINAL: Miba

ORIGINAL: ninni82

Carena... Går i alle fall opp til 15 kg, husker dessverre ikke hva den kostet, men var ikke så fryktelig dyr.

Ok, takk! Den har jeg sett på nettet. Både med lav og høy rygg. Får se om det ikke blir en sånn da[:)]

Vi kjøpte en sånn i Usa.. knallgrei!!! Så praktisk å ta med (våres kan pakkes ned i en fin liten veske) over alt[:D]

ORIGINAL: AB

Vi kjøpte en sånn i Usa.. knallgrei!!! Så praktisk å ta med (våres kan pakkes ned i en fin liten veske) over alt[:D]

men noen som vet hvor de er å få tak i her i norge?? evt på nettet?

babytrend.no

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Var faktisk å kjøpte en sånn i dag! [:D] Moren min kjøpte, til å ha hjemme hos dem! Det var en basson baby, vi har prøvd den allerede, og den virka bra! [:)]

selger de på vanlig babybutikker?? var nemlig på babyshop i stad og de hadde ikke, men var interesserte i å ta det inn om det var mulig...
må ha en slik en snart, til vi skal til syden....hjelp hjelp[:D]

jeg kjøpte en på tilbud 199 på refles i Sandnes !!

Ypperlig , men ikke så grei til bord som er ovale ...slik jeg har erfart da [;)]

de selger de på reflex tror de koster 199 ett vennepar har en sånn å de sier at den er helt genial

den der har søstra mi til sin gutt også, den er super...

hei jeg vil bare si at man ikke burde ha et veldig lett bord for da kan den tippe, mitt tantebarn hadde sånn en gang og da tippa bordet..

noen som har link til dette?? trenger en sånn en snart....[:D] trenger kanskje litt dyttehjelp[:D]

her; http://www.mamut.com/barnetrend

så lur denne var!!!

Genial å ha i stelleveska!

Back
Topp