Bordkort

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Jeg vil ha bordkort, eller plassering av bordkort, som ikke "alle" har..

Ideèr? [:)]

Typ festet på gaflene, glassene.. [;)]

Lag serviettringer med navn på [:)] er kult og unikt!!

Jeg hadde tenkt til å dekorere smarties esker (sånne små som var i pose med mange i) men jeg finner det ikke noe sted[&:] noen som veit om noe sted som fortsatt selger disse???

ORIGINAL: yahoo83

DEN va'kke dum [;)]

Jeg hadde tenkt til å dekorere smarties esker (sånne små som var i pose med mange i) men jeg finner det ikke noe sted[&:] noen som veit om noe sted som fortsatt selger disse???

litt langt å kjøre kanskje, men eneste stede jeg vet om er sverige!

Hmm, har bare sett på taxfree. Du får spørra nokon som skal til utlandet i nermaste framtid;)

hva med å dekorere fyrstikkesker ;)

Har jo lagd fyrstikkeske invitasjoner, så hadde planer om å lage noe annet til bordkort!

Men kan hende det blir fyrstikkesker til bordkort å[:)]

jeg skal skrive ut forskjellige bilder av Anine i små størrelser..skal skrive på navnet i redigeringsprogram først..skal kjøpe sånne små klesklyper å feste de på glassset.. [:)]

MENY!!![:D]

ORIGINAL: AnetteSkalBliMamma

jeg skal skrive ut forskjellige bilder av Anine i små størrelser..skal skrive på navnet i redigeringsprogram først..skal kjøpe sånne små klesklyper å feste de på glassset.. [:)]

Hm, mulig jeg må prøve den [:D]

Til bryllupet hadde vi slike kjedelige (bilde fra google)

med bilde av oss, og navnene på gjestene...

Men et bilde med navn, og på glasset var nice [:)][;)]

Back
Topp