bordkort??

linda1982

Forelsket i forumet
er d noen her som har bilder av bordkort dere skal ha eller har hatt til dåpen??? trenger noen ideer [:D]

eg brukte eføy. grønne blader, skreiv navn med sølvtusj og klistret på ein rosa bamse. enkelt og kjapt og lage. så pynter d jo litt opp med litt grønnt på bordet. bamsene kostet 3 kr stk, så billige bordkort.

Forrige gang lagde jeg helt enkle. Tok bilde av snuppa og limte det på rosa enkle bordkort.

jeg skal lage bordkort med photoscape og printer dem ut. Dem har forresten kjempefin stasj til dåp hos nille og pandurohobby

eg ska se om eg har. huske ikkje. men se på januar forumet, der e d flære linker t bordkort. mangen der e kjempe fine. men ska sjekka kameraet eg. må bare venta t batteriet e opplada[:D]

bamsane kjøpte eg på blomsterbutikk.

tok bildet av bordkortet nå, så bladet e ikkje så grønnt lengre. å d rosa i bakgrunnen e servietten me brukte. men d låg ikkje sånn. vett ikkje kossen eg får bildet t å kun visa i denna posten. så tar an nok bort om litt. kjedeligt å få den med kvar gong eg skrive nåke.

her er mye flott
http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=category§ionid=1&id=55&Itemid=2

ja jeg har et forslag :) jeg har laga bordt kort til dåpen våres som vi skal ha i mai å jeg er veldig fornøyd med di jeg har laga,di kan lages i både rosa og blå og skrive navn inni magen på bamsen der det er hvit...

hvis du trenger mere info for å lage di så skriv til meg legger ut bare bildet av det nå,å et bildet av lille snuppa mi Line Emilie [:D]

vi bestilte på nette me bilde av prinsessa på i svart kvit bilde, og skreiv me sølv navna i hjørnet

den bamsen var jo kjæmpe fin [:D] ja takk til mere info om hvordan det lages!!
ORIGINAL: snoppy84

ja jeg har et forslag :) jeg har laga bordt kort til dåpen våres som vi skal ha i mai å jeg er veldig fornøyd med di jeg har laga,di kan lages i både rosa og blå og skrive navn inni magen på bamsen der det er hvit...

hvis du trenger mere info for å lage di så skriv til meg legger ut bare bildet av det nå,å et bildet av lille snuppa mi Line Emilie [:D]

ska prøva å få lagt inn bilde av mine bordkort... ganske ny i gamet, men håbe eg får det te....
Å av middagsbordet

den bamsen var jo kjæmpe fin ja takk til mere info om hvordan det lages!!
quote:

hvis du trenger mere info for å lage di så skriv til meg legger ut bare bildet av det nå,å et bildet av lille snuppa mi Line Emilie

Ja jeg var på hobby butikken å fikk inspirsjon jeg da :) men sånn lages den : Du starter med en sjablong ell "mal" du kjøper alt du trenger i hobbybutikken.
Du tegner rundt på det arket du vil ha i papp så klipper du den ut da er bamsen ferdig så får man kjøpt eget ark til ansikta som du bruker en kjærekniv med å få ansikta ut dem er ferdige så bare å kjære ut,så bruker du dobbelsie teip ell sånn som er litt tykk så ansiktet kommer litt ut fra bamsen ser litt mere finere når den står litt ut å ikke ligger rett på bamsen.
Så var det bånde det festa jeg med dobbelside taip på baksiden og den hvite som er inni magen da tok jeg bare mål hvor breit det var å klipte jeg ut da den størlsen å satt den inn å bøyde den der knekken skulle være så den står rett.

jeg har tatt bilder av det jeg har gjordt underveis,veit ikke om du kjønte noe av det her jeg? men du får bare sendte meldig til meg har på babyverden om du trenger mere forklaring da.det er veldig lett å lage den.

Lykke til...

takk [:D]

den bamsen var jo kjæmpe fin ja takk til mere info om hvordan det lages!!
quote:

hvis du trenger mere info for å lage di så skriv til meg legger ut bare bildet av det nå,å et bildet av lille snuppa mi Line Emilie

Ja jeg var på hobby butikken å fikk inspirsjon jeg da :) men sånn lages den : Du starter med en sjablong ell "mal" du kjøper alt du trenger i hobbybutikken.
Du tegner rundt på det arket du vil ha i papp så klipper du den ut da er bamsen ferdig så får man kjøpt eget ark til ansikta som du bruker en kjærekniv med å få ansikta ut dem er ferdige så bare å kjære ut,så bruker du dobbelsie teip ell sånn som er litt tykk så ansiktet kommer litt ut fra bamsen ser litt mere finere når den står litt ut å ikke ligger rett på bamsen.
Så var det bånde det festa jeg med dobbelside taip på baksiden og den hvite som er inni magen da tok jeg bare mål hvor breit det var å klipte jeg ut da den størlsen å satt den inn å bøyde den der knekken skulle være så den står rett.

jeg har tatt bilder av det jeg har gjordt underveis,veit ikke om du kjønte noe av det her jeg? men du får bare sendte meldig til meg har på babyverden om du trenger mere forklaring da.det er veldig lett å lage den.

Lykke til...

dytt :) vil gjerne sjå fleire bilde av bord og bordkort :)

Embriktheodors mamma- utrolig stilige bordkort[:D][:D] scrapper du??

Back
Topp