Bordkort i dåp

får ikke lagt ut bilde men jeg kjøpte sølvbordkort på søstrene grene og pyntet de med 3D sommerfugler som jeg var heldige å få for 10kr pakka på Nille ;) Pyntet et T-bord med 3 vaser av Norges glass med billige roser fra plantasjen oppi, 3 små vaser med hver sin liljekonvall, og 3 t-lys sølv kopper med duftlys i. Rosa servietter på asjettene brettet som vifter og 1 rosa papirsugerør fra søstrene grene i hver av glassene. På gavebordet var det bokstavballonger med navnet til vesla festet på veggen og rosa ballonger. På matbordet lå det 3 pom poms i rosa. Veldig enkelt, men koselig og ikke minst billig :)
 
Vi kjøpte papirduk og blå gjennomsiktig løper på staples.
Bordkort bestilte vi fra vistaprint, med bilde av gullet i dåpskjolen (hadde fått dåpskjolen i hus i god tid før dåpen så tok bilder da vi prøvde den på han) skrev på navn på bordkortene og satte de ovenfor fatene. Serviettene kjøpte e på nettet, men husker ikke kor.
Blomster bestilte vi på blomsterbutikken og henta de dagen før da lokalet skulle pyntes.
 
Jeg lagde "barnevogn"-bordkort, veldig enkelt:p klippet runding av blått papir, klippet av 1/4 "pizzastykke" og limte på to små grå rundinger til hjul. Så skrev jeg på navn og pyntet med noen perler bare. Festet med klype på glassene. Enkelt og fint:)
 
Jeg lagde "barnevogn"-bordkort, veldig enkelt:p klippet runding av blått papir, klippet av 1/4 "pizzastykke" og limte på to små grå rundinger til hjul. Så skrev jeg på navn og pyntet med noen perler bare. Festet med klype på glassene. Enkelt og fint:)

D var lurt!

Takk for godt tips! :D
 
Back
Topp