Bordkort i dåp

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hei!

Trenger tips/inspirasjon til bordkort til snuppas dåp.

Legg ut bilder, linker osv!

Fint om dere kommer med tips om pynt, duk osv også :)

Og ikke eBay, d rekker jeg ikke.

Kjenner ei som har laget disse..er enklere en det sett ut, jeg har laget samme type som julekort..
Pandoro har masse gøy i papir/papp,klistremerker,stempel osv.. ImageUploadedByBV Forum1433156349.864553.jpg

09758_Bordkort_Hjerte_Rosa_12-pk_1.jpg

06643_Bordkort_Sommerfugl_C_Rosa_12-pk_1.jpg

Personlig elsker eg hjertene og sommerfuglene som kan festes :-D en av disse blir nok brukt hos oss :-D

Finner de her :
http://www.selskapsshop.no/categories/bordpynt-jente-bordkort-holdere

Last edited:
Jeg kjøpte noen pakker med sølvhjerter som var skjært ut av tynt, tynt treverk. Ca 5 cm høye. Så brukte jeg tusj til å skrive navn, og hengte dem på glassene til gjestene med en sånn mini-klype med en liten blå rose på :) Ble veldig fint :)

Ikke det du spurte om, men vi droppet bordkort i dåpen. Syns det ble så mye jobb og planlegging for så liten tid:p og stemningen ble hakket lettere:)

Ikke det du spurte om, men vi droppet bordkort i dåpen. Syns det ble så mye jobb og planlegging for så liten tid:p og stemningen ble hakket lettere:)

Vurderer å skrive rett på duken (tenker da papirduk), men samtidig så er d mulig vi ikke får så god tid til å pynte før selskapet, så da er d greit at d er noe vi bare kan sette utover.

Vil gjerne ha bordkort, for jeg vil gjerne bestemme hvem som skal sitte hvor :)

Sånn hadde vi det. Lagde gaveposer med navn på til bordkort. Oppi hadde vi et bilde av lillemor, en personlig hilsen, en drops, en kjærlighet og en ballong. Til barna hadde vi i tillegg såpebobler og en leke. :)

IKKE quote, vil helst slette bildene etterhvert. :)

Last edited:
Så mange fine ideer :) gleder meg litt til den planleggingen jeg nå :)

Jeg synes det kommer an på ema, må ha noe som macther temaet tenker jeg
Jeg synes det er fint med naturstein jeg da som man maler navnet på.

Ellers er de sommerfuglene over er her enkle og fine

Jeg synes det kommer an på ema, må ha noe som macther temaet tenker jeg
Jeg synes det er fint med naturstein jeg da som man maler navnet på.

Ellers er de sommerfuglene over er her enkle og fine
Enig! Vi har tema med rosa og sommerfugler med tanke på bordkortene :-)

Hvite duker med rosa løpe som var dekket av rosa sommerfugler :-)

Hvor kjøpte dere dukene?

Vurderer papirduk (hadde vi sist), evt kjøpe nervøs fløyel i metervare. D er bare d at jeg ikke liker nervøs fløyel så godt :p

Back
Topp