Bor du i enebolig eller leilighet?

Rekkehus. Fungerer fint så lenge vi har gamle naboer vegg i vegg som ikke flytter seg så mye
 
Bor i enebolig, det er definitivt det jeg liker best [emoji1374] selv om jeg kunne vært litt foruten den heftige trafikken her vi bor til tider trives vi her.
 
Enebolig, trives godt:)
 
Stor enebolig, med stor tomt. [emoji4] vi kjøpte dette stedet etter heftig budkrig for 2 år siden. Utrolig fornøyd med kjøpet! [emoji4]
 
Enebolig med stor tomt. Panoramautsikt over fjorden. Ble vår etter en heftig budrunde for noen år siden. Stortrives[emoji7]
Men merker på økonomien at vi ikke har like mye penger til overs nå som før. Uansett verd det[emoji7]
 
Har akkurat solgt leiligheten og i morgen tar vi over nykjøpt tomannsbolig med stor hage.
Gleder meg til stor uteplass hvor lille kan boltre seg på sommeren :)
 
Bor i en leilighet med to soverom nå, men overtar snart en stor enebolig med stor tomt og fire soverom [emoji1]
 
Tomannsbolig. Men kunne tenke meg å bo i rekkehus med borettslag, slik at man ikke trengte å tenke på de ytre tingene som drenering, tak, maling av hus etc.
 
Bor i enebolig med stor hage nå, men har kjøpt oss småbruk som vi driver og flytter inn i. :smiley-bounce015
 
Enebolig. Ønsker å bygge på en etasje, men helst flytte tilbake til hjembyen.
 
Stor enebolig i landlige omgivelser, som vi bygde for noen år siden [emoji4]
Veldig fornøyde! [emoji173]️
 
Bygget enebolig litt ute på landet for 5 år siden. Deilig å slippe bråket fra trafikken :) Før bodde vi slik at vi alltid hørte motorveien, og boligen var jo heller ikke så godt isolert som den vi har nå...
 
Back
Topp