BOOOOOOOORING!!!!

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Da satt man hos legen da, og blir her i to timer. Glykosebelastning er så kjett. Håper jeg ikke har svangerskapsdiabetes. Akkurat nå så virker det som om at jeg ikke har det, for langtids blodsukkeret var på 5.4. Og det er jo veldig bra. Men kan ikke si det var så godt å drikke den gugga. Siste svelgen var hard:P Håper tia går fort:)

Hørtes ikke så gøy ut nej, håper svarene blir bra :) og at tiden går fort:)

Det skal jeg på torsdag...høres kjekt ut så jeg kan absolutt glede meg forstår jeg :)

Ja det er så gøy! El kanskje ikke. Pass på å ta med deg lesestoff, kryssord el lignende. For to timer går saaaaakte når man ikke har noe å gjøre.

Ingen årsak, og takk for det:) Bare 25min igjen nå:):)

æsj, jeg skal på dette i morgen. Har ikke lyst i det hele tatt..Sitte 2 timer på et venterom å gjespe...
Men men.. Får vel bare ta det selv om jeg vet jeg ikke har diabetes..

Du er vel ferdig nå heldiggris!!!

Ja, ferdig med det dritet. Blodsukkeret lå på 7.5. Så det var bitte litt høyt, men får ikke vite helt sikkert om jeg har svangerskapsdiabetes før i morgen, da dem nå må sende svaret til sykehuset.

Oi, håper prøvene er i orden og at du ikke har sv.sk.diabetes da!
Krysser fingrene!
Men man blir kun sendt på sånn greier som det hvis man har ltit høyt blodsukker?
Jeg slipper gjennom litt sukker i urinen, men blodsukkeret var fint. Har ikke hørt noe om noen glukosebelastning.

Nå har ikke jeg tatt denne testen da, men var hos legen i sta for vanlig kontroll pluss blodprøve for å sjekke at jeg ikke har fått i meg noen skumle bakterier i Italia =) Der var det kommet inn et akutt-tilfelle så det var litt over en og en halv times ventetid.. Ganske kjett når man ikke er forberedt =P Men det var nå i alle fall kortere enn det dere må vente, stakkars =) Lykke til med prøvene =)

Ja, ferdig med det dritet. Blodsukkeret lå på 7.5. Så det var bitte litt høyt, men får ikke vite helt sikkert om jeg har svangerskapsdiabetes før i morgen, da dem nå må sende svaret til sykehuset.

min va 7,9 etter 2 timer venting, og jeg fikk beskjed om at d va fint :)

min va 7,9 etter 2 timer venting, og jeg fikk beskjed om at d va fint :)
Ja, er ikke så ille høyt. Men får høre i morgen da, hva dem sier på sykehuset.

Oi, håper prøvene er i orden og at du ikke har sv.sk.diabetes da!
Krysser fingrene!
Men man blir kun sendt på sånn greier som det hvis man har ltit høyt blodsukker?
Jeg slipper gjennom litt sukker i urinen, men blodsukkeret var fint. Har ikke hørt noe om noen glukosebelastning.
Jeg måtte ta det siden jeg hadde svangerskapsdiabetes med første mann. Hadde det ikke når jeg gikk med jentungen, men uansett måtte jeg ta det pga første svangerskapet. Og hvis jeg har det, så er det sjanser for at det blir borte etter fødsel :)

Jeg måtte ta det siden jeg hadde svangerskapsdiabetes med første mann. Hadde det ikke når jeg gikk med jentungen, men uansett måtte jeg ta det pga første svangerskapet. Og hvis jeg har det, så er det sjanser for at det blir borte etter fødsel :)
Okei! Håper du ikke har det da :) Selvom det forsvinner :)

Eneste positive med å ha det da, er å få se babyen på UL oftere :P Men krysser fingre for at jeg ikke har det ja.

Eneste positive med å ha det da, er å få se babyen på UL oftere :P Men krysser fingre for at jeg ikke har det ja.

Jeg skal gjennom det samme i morgen. Forstår jeg skal glede meg :) Tar med iPad, bok og strikketøy!

Jeg skal gjennom det samme i morgen. Forstår jeg skal glede meg :) Tar med iPad, bok og strikketøy!

Sitter du å venter nå eller?? Jeg drakk skvipet kl 9.15, og sitter her sånn passende uggen og venter og veeeeeeenter... Får ikke drikke vann engang jo.. Buhuuu

Back
Topp