Boobs!

Dette må jo være drømmetråden for en mann å lese hehe:)
Men her er det langt ifra så ømt som forrige gang.Men denne gang er det jo beg å komme litt melk alt,å de former seg.Håper det stopper til 8 mnd nå;-)

ha ha ha ha

Brystvortene mine står ut HELE tiden! Også er de såre. Får aua når jeg dusjer :(

Til å begynne med var jeg kun øm i brystvortene. Nå er de tunge og ømme overalt...Liker ikke å hoppe :p

de har fylt seg opp igjen ja ;-) ble litt småslappe etter ammeslutt sist, men nå er de tilbake, og det kjennes!
AUU! De er harde og ømme.. akkurat som om det er melkspreng.. og da er det så utrolig flott med en på 17mnd som stikker albuene sine i puppa mine når han skal støtte seg på meg osv når vi leker :-P

MEN jeg er superfornøyd med å få flotte struttende pupper igjen jeg altså ;-) Gubben og såklart ;-)

Nå kanskje jeg ikke er normalt . merker ikke noe å annet enn at puppene har vokst.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Vokser som bare det her, er skikkelig hovne, må snart ha mye bh hr gitt..:) å gubben elsker det hehe :)

Her varierer det litt fra dag til dag.
Noen dager er de ømme andre dager ikke.
De har blitt bitte bitte litt større, men det er såvidt at det merkes.

Kanskje like greit nå som jeg endelig har funnet og kjøpt meg en bikini som passer perfekt. :p DET er ikke like enkelt med disse lemsene som henger på meg ^^

Termin 20 februar

Mine er superømme hele tiden! Kjenner spesielt om natta når jeg må opp på do.

Termin 14. februar <3

Back
Topp