Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har samme tanke. Jeg begynte som en cup str B. da jeg ammet ble de DD. Og nå er de A. Tomme poser har jeg. Når jeg bøyer meg fremover blir de til trekanta lapper som blåser i vinden
Shitt er det så dyrt jaSamme som meg. Fikk skremmende gedigne pupper da jeg var gravid og ammet. Er nede i B cup nå da, men mangler fyll som deg. Kan dra ut masse hud, og det skrukker seg.
Svigermor tok løft uten fyll her for noen år siden, og betalte vel nærmere 60.000 ut av egen lomme. Vet ikke om hun hadde kvalifisert for å få dekke av staten, men hun prøvde ikke engang.
Uansett så er hun i alle fall superfornøyd med resultater, så jeg vurderer å sjekke muligheten for å få dekke etterhvert![]()
Ja det må være vanskelig.. Jeg sitter ikke å griner over det liksom..Og psykiske. Men det er vanskelig. Har ei venninne som fikk det på grunn av psykiske lidelser
Shitt er det så dyrt jafader... Det er løft uten fyll jeg ønsker
Mine er store og tunge òg slappeTvilsomt at man får det for slappe pupper ja, må vel heller ha store, tunge.
Fiksa mine selv for noen år siden, betalte 25.000, fikk avslag da pga jeg ble søkt offentlig for reduksjon til en plass som akkurat da sa opp sin kontrakt med offentlig, så fikk et lokketilbudveldig fornøyd
Ja er noe med det. Kan hvertfall ikke si jeg har hørt om noen som har fått det dekt av andre grunner. Mulig ei venninne av mamma fikk etter gbp, men husker ikke riktig om hu betalte alt selv eller bare silikonen. Kanskje evt hvis du er plaga med mye svette/sopp under brystene? Men det kvalifiserer vel kanskje heller ikkeMine er store og tunge òg slappe
Str. H nå og de har krympa mye! Men har ikke plager i rygg/nakke forde så da er jeg like langt på å få det dekt..
Kan ikke gå uten bh, det er jo ingen tvil både ubehagelig, dyrt og plagsomt.. Men så lenge jeg bruker det slipper jeg 'soppskader'Ja er noe med det. Kan hvertfall ikke si jeg har hørt om noen som har fått det dekt av andre grunner. Mulig ei venninne av mamma fikk etter gbp, men husker ikke riktig om hu betalte alt selv eller bare silikonen. Kanskje evt hvis du er plaga med mye svette/sopp under brystene? Men det kvalifiserer vel kanskje heller ikke
Hvorfor/hvordan var du kandidat for å få det dekket? Jeg "lider" av det samme. Kunne amme, men har aldri hatt nok melk. Brystene vokste ikke under svangerskapet.Jeg la inn silikon for 6-7 år siden, var kandidat for å få det dekt. Ventetid på konsultasjon var 1,5 år og etter det var det nok lang ventetid på operasjon. Valgte en privat klinikk og betalte ca 30.000 sjøl. Mitt grunnlag for forstørrelse var at jeg hadde "mannebryster" med lite kjertelvev. (Nå er jeg bare spent på om mannebrystene kan amme)