Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Ja, måtte faktisk bytte bh idag! (Størrelse altså) den jeg gikk i var så trang at jeg hadde fire pupper!Haha, ja det er stooor forskjell! Ser faktisk normal ++ ut igjen etter ammingen fra sist.![]()
Hehe! Samme her... Helt tomme sokker... Maasse ekstra skinn, men ikke nå! Nå er det bare litt ekstra skinnHar heldigvis fått pupper igjen jeg også, og både jeg og mannen er kjempeglad for det
De er egentlig ganske slitne og slappe etter 4lange ammeperioder de siste 10årene, men nå fylles BHen opp igjen!! Koser meg og føler meg puppefin ;-)
Når vi snakker om brøster, brød, pupper, puppupper, hyller osv... Denne butikken har knallfine ammebh'er![]()
Www.glammom.no
Ble litt inspirert av fotballfrues fine ammebh'er fra glammom, så skal nok bestille noen derfra jeg ogsåNår vi snakker om brøster, brød, pupper, puppupper, hyller osv... Denne butikken har knallfine ammebh'er![]()
Www.glammom.no
Åh, vettu... Har ikke sett hu der jeg..Ble litt inspirert av fotballfrues fine ammebh'er fra glammom, så skal nok bestille noen derfra jeg ogsåKan unne meg litt ekstra selv siden vi har alt av babyutstyr og klær fra før ;-)