Boobies!!

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Er det fler enn meg som plutselig fikk PUPPER over natta? :O
Har jo to barn fra før av og ehm... Pupper deretter ;) trodde ikke jeg skulle merke det denne gangen, men jammen har de fylt seg opp og ser nå ut som jeg bare har hatt ett barn! Høhøhø ;)

Haha, ja det er stooor forskjell! Ser faktisk normal ++ ut igjen etter ammingen fra sist. :D

De har ikke kommet over natta, men har gradvis blitt større. Gikk ned 12-13kg før jeg ble gravid og puppene ble også mindre da. Etter positiv test har puppene fylt opp bh-en igjen:p og nå den siste uka har de bh-ene blitt for små:o jeg har nå større pupper enn da jeg fikk melken for fullt på sykehuset da jeg fikk sønnen!!:o krysser alt jeg har for at de ikke vokser mer nå:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har heldigvis fått pupper igjen jeg også, og både jeg og mannen er kjempeglad for det :-)
De er egentlig ganske slitne og slappe etter 4lange ammeperioder de siste 10årene, men nå fylles BHen opp igjen!! Koser meg og føler meg puppefin ;-)

Har heldigvis fått pupper igjen jeg også, og både jeg og mannen er kjempeglad for det :-)
De er egentlig ganske slitne og slappe etter 4lange ammeperioder de siste 10årene, men nå fylles BHen opp igjen!! Koser meg og føler meg puppefin ;-)
Hehe! Samme her... Helt tomme sokker... Maasse ekstra skinn, men ikke nå! Nå er det bare litt ekstra skinn ;)

Skulle gjerne tatt litt ekstra jeg og, men mine har aldri blitt større før melka kommer :p

Venter barn nr 3 her og, å ja de er blitt veldig mye større :-P mannen kjøpte bher på glammom til meg og de er fantastisk :-D :-D

Ble litt inspirert av fotballfrues fine ammebh'er fra glammom, så skal nok bestille noen derfra jeg også :-) Kan unne meg litt ekstra selv siden vi har alt av babyutstyr og klær fra før ;-)
Åh, vettu... Har ikke sett hu der jeg.. ;) kom bare tilfeldigvis over dette da jeg søkte litt på nettet... Jeg er så innmari plaget av brystbetennelse når jeg ammer... Tror jeg hadde 12-13 betennelser i løpet av halvannet år... :( må ha noen som ikke strammer noe sted og som er av ull.. :)

Det var nesten det første symptomene på at jeg var gravid...puppene. De er blitt bongokongo. Jeg har kjempesmå til vanlig etter å ammet to barn, men nå er det såå store. Passer ikke helt til min kropp.
Jeg spurte en kollega på jobb i dag om han kunne se at jeg var gravid, da sa han at ikke på magen, men på brystene...ler

Hahah! Måtte kjenne to ganger på puppene i dusjen i sted for de har blitt så siiiiiinnsykt store her også!
Er så unaturlig og rart at de er så store, kan ikke huske de var så store i forrige svangerskap?!

... men mannen klager iallefall ikke:rolleyes:

Puppene var det første som gjorde at jeg trodde jeg var gravid. Bytta til de gamle ammebhene i uke 4-5 ca. Fyller de ikke like godt som med full melk enda, men de andre er for små og presser altfor mye rundt. Må ha noen myke som ikke strammer.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Har vokst en del her også, så har funnet fram bhene etter forje svangerskap, og fyller de godt :) Klager ikke på dette akkurat, hehe. Kunne de ikke bare vært sånn etter man er ferdig med ammingen også, det hadde jo bare vært drømmen :)

Eg har fått silikon kænns det som. I somras hade ett helt plata brøst pga veldig mye vekttab. Gått eg ikkje slængde Mina gamla bh. Før nå bruker eg de igjen.

Back
Topp