Boob job.. Dere med silikon

*Minibønna*

Forumet er livet
Jeg eier ikke boobs, de er dau, flat og pøøørfekt til å tørke meg i navelen med.

Saken, vi vil om noen(les:4-5 år) ha en til, jeg vil fikse brystene og lurere på, vente til sistemann er ute eller er det ok å ta det før uten at de siger langt sør igjen??

Venninna mi har 3 barn, og tok silikon rett før hun ble gravid med nr. 3. Gikk helt fint å amme :)
Og de er like fine nå ;-)

Vet du..Mine var også greie å tørke navelen med etter jeg hadde fått de 2 første, men 2-3 år etter jeg sluttet å amme nr 2, var puppene "samme gamle" som før svangerskapene (ikke 100% da, men 95[:D])

Etter nr 2 sa jeg," jeg SKAL fixe de", men de fixa seg selv[8D] Håper de gjør det denne gangen også[8|]

tror nok det går fint :) jeg har jo, og i begynnelsen da melkesprengen og alt dette var over hang de litt, men nå som jeg begynner å gå ned i vekt, merker jeg at puppene og blir finere og finere igjen :) trenger litt mer oppstramming, men det kommer vel etterhvert:)

siden det er snakk om 4-5 år ville jeg gjort det nå :))

må spørre dere som har tatt er det veldig vondt?? jeg har lyst og ha men jeg tør ikke pga narkose, skalpell og smerter, er livredd for alt som heter opperasjon men mistrives så med puppene mine siden jeg er litt stor så er puppene liksom bitte bitte små

det er veldig opp og ned fra person til person!
Jeg hadde veldig vondt i de første dagene! Men du får jo smertestillende:)
Måtte ha hjelp til å reise meg opp fra sofan pga det gjorde så vondt i musklene! Måtte og a hjelp til å gå på do det første døgnet pga fare for å besvime, noe jeg også gjorde! Når jeg kunne dusje på dag 3 måtte jeg ha hjelp til å vaske håret for det å ta hendene over hodet var ikke noe godt og ikke lett! MEN... når smertene først begynner å forsvinne, forsvinner de veldig fort!

Har utrolig mange venninner med silikon også, og de har ikke hatt så vondt som jeg hadde! Jeg skulle "passe" på hun ene etter hun hadde tatt, men hun klarte seg veldig greit selv! men var der mest pga faren for å besvime!

Det tar ikke lange tiden å bli bedre! Og hvis du IKKE liker puppene dine, så sier jeg bare "man må lide for skjønnheten" ;)

Mannen sier jeg kan ta det til høsten, eller vente til kr 3 er ute, lurer virkelig på hva jeg skal gjøre, føler meg ikke vel med disse små myggstikka, har mistrivdes med brystene siden jeg var 16-18 år, nå er jeg snart 29 og trives ikke bedre med de akkurat.

Jeg har hatt to keisersnitt, så en boob job skal jeg vel fikse???

ORIGINAL: *Minibønna*

Mannen sier jeg kan ta det til høsten, eller vente til kr 3 er ute, lurer virkelig på hva jeg skal gjøre, føler meg ikke vel med disse små myggstikka, har mistrivdes med brystene siden jeg var 16-18 år, nå er jeg snart 29 og trives ikke bedre med de akkurat.

Jeg har ei venninne som fikk nye pupper rett før jeg fødte.....keisersnitt var bare barnemat i forhold sa hun.... Men hun sa også at d gikk fort over! Jeg har også lyst, men vet ikke om jeg tør...

Iiiiiikkk... Teller to sykehusinnleggelser også(etter snitte)[8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

go for it! jeg hadde tatt nå til høsten [:D]

Absolutt oppe til vurdering!!! Mannen gir bæng, er meg det plager liksom... Bare så lei disse små greiene av noen skinnfiller:(

Jeg tok silikon for snart 3 år siden,syntes det var kjempe vondt i noen uker etterpå... jeg hadde vondt for å bevege meg,bøye meg,strekke meg,snu meg i senga,stå opp osv...måtte ha hjelp til det meste di første ukene. Takk gud for smertestillende[:D]   Men så absolutt verdt det!!
Ammet jo Sebastian første mnd,men hadde ikke så mye melk,og hadde en del vondt i puppene,ikke helt sikker på om det er pga silikon,men tror det... da jeg ammet min datter,det er 6 år siden og uten silikon,så hadde jeg ikke noe vondt og hadde melk i mange mnd :)

Mine pupper er forandra nå,di "henger" litt mere....ser og kjennes mere naturlige ut [:D] 
Har ikke store,di ser naturlige ut,kan ikke se på meg at jeg har det....   Heart86,kunne du se det på meg at jeg har det? heheh  [:)]  

Ikke sikkert silikonen ødelegger for amminga neste gang....så jeg sier Go for it!  [;)][8D] 

hvis du føler for det,just do it[:)]
har ingen erfaringer med silikon,men kunne tenkt meg et par faste selv[;)][8D]

ORIGINAL: Batmor

Jeg tok silikon for snart 3 år siden,syntes det var kjempe vondt i noen uker etterpå... jeg hadde vondt for å bevege meg,bøye meg,strekke meg,snu meg i senga,stå opp osv...måtte ha hjelp til det meste di første ukene. Takk gud for smertestillende[:D]   Men så absolutt verdt det!!
Ammet jo Sebastian første mnd,men hadde ikke så mye melk,og hadde en del vondt i puppene,ikke helt sikker på om det er pga silikon,men tror det... da jeg ammet min datter,det er 6 år siden og uten silikon,så hadde jeg ikke noe vondt og hadde melk i mange mnd :)

Mine pupper er forandra nå,di "henger" litt mere....ser og kjennes mere naturlige ut [:D] 
Har ikke store,di ser naturlige ut,kan ikke se på meg at jeg har det....   Heart86,kunne du se det på meg at jeg har det? heheh  [:)]  

Ikke sikkert silikonen ødelegger for amminga neste gang....så jeg sier Go for it!  [;)][8D] 

hihi viste ikke du hadde [:D] har så lyst på men tør jaggu meg ikke. betalte du mye og hvor gjore du det??

minibønna du kan få mitt puppe fett gratis haha... jeg skal operere di mindre...

mitt søskenbarn har silikon og angrer ikke.. hun er veldig fornøyd.. hadde vondt etter på men var så verdt d sier hun.

Jeg har ALLTID ønsket meg silikon.
Er ikke eldre enn 20 da, men dog.
Jeg er kraftig av natur (+litt McDonalds sikkert[X(])
men puppene mine har alltid vært bittesmå[&:]
Ser flatbrystet ut avogtil, går ofte med for stor cup for at de skal se
litt større ut under gensere! Slitsomt å ikke ville vise de frem til sambo
heller, jeg er så sinnsykt ukomfortabel[X(]

Skal spare for harde livet og ta jeg også!
Vi kan ta samtidig og holde hender[:D]
Jeg tror det er verdt det. Har flere venninner som har
ammet med silikon i, og det har ikke vært noe problem.[:)]

ORIGINAL: *Frk.Mamma

ORIGINAL: Batmor

hihi viste ikke du hadde [:D] har så lyst på men tør jaggu meg ikke. betalte du mye og hvor gjore du det??

Jeg gikk til en kjempe koselig og flink mann i Porsgrunn....kjempe fornøyd der [:)]    Det koster jo....jeg betalte 26 [8|] 
Er vondt i noen uker etterpå(jeg hadde det iallefall,ikke alle som har like vondt eller noe særlig vondt i det hele tatt)...Men så absolutt verdt det! [:D]

Lapez mener jeg har silikon og hun tror jeg får til amminga uten problem[:)] Selv så kjenner jeg ingen med silikon så aner ikke[8D] Men om du er missfornøyd med de du har nå så synes jeg absolutt at du skal gå for det[:)] Det er aldri noe kult å gå rundt og være missfornøyd med kroppen sin[:'(] Det vet jeg alt om[:(]

Back
Topp