bonzaitre....

mai__baby08

Glad i forumet
noen som har det?og åssen er treet deres?bladene har begynt å falle av på våres:( åssen behandler dere den????

Åh, det er så nydelig. Desverre så klarte jeg ikke å ta vare på våres. 

Vi hadde[8D] Bladene begynte å falle av om det stod for mørkt og når det fikk for lite vann.. Det vi hadde skulle ha vann hver dag + at bladene skulle sprayes med vann.. Men det finnes jo mange forskjellige typer...

Vårt var nok døende allerede da vi kjøpte det i butikken[:'(] Bladene tørket etter 3 dager, så nå driver vi aktiv livredning her, men det er nok forjeves[&o]

Har hatt to stk. vi. Klarer desverre ikke å holde de i live[&o] Jorda skal alltid være fuktig, så man må nesten vanne den hver dag.Gidder nok ikke å kjøpe noen flere.

de ska jevnt over være fuktige,  men de ska ikke stå i vann.............

og masse lys...

Hadde en superstilig en !!! Men så var ikke jeg akkurat så flink med den og den var litt vrien så den var på dødsleie helt til mamma tok over, da kviknet den til [:D]

Jeg har[:)]

Står lyst og får mye vann, beholder bladene hele året[:)]

jeg HADDE.. haha.. prøvde gjenoppliving også, men funka dårlig.. De må nemlig ALDRI tørke ut i det hele tatt.. det gjorde mitt etter bare noen dager, og da var det gjort.. bye bye liksom..

gi det vann HVER dag, men pass på å ikke drukne det... gjerne litt på bladene også.. og la det stå i et vindu hvor det er mye lys..

Back
Topp