Når jeg ble sammen med bf i 2010 viste jeg at han hadde en datter fra før, men han hadde ikke kontakt med henne. Men i februar 2011 fikk han kontakt med barnemora og dattera så han skulle møte de i mars en hel uke, når han møtte de igjen la de en plan på at ho skulle komme på besøk til oss 1 eller 2 uker den sommeren. Den bilturen fra oslo til arendal er den lengste jeg har hatt for jentungen kjente jo ikke meg og nesten ikke sin egen far og nå skulle ho være hos oss uten mammaen sin, så e skjønner godt at ho ble redd.. men vi gjorde så godt vi kunne den uka ho var hos oss, feirte 5 årsdagen sin da også. Den høsten flytta vi til ski for å gjøre det lettere for ho å komme på besøk til oss. Og ho kom vel ned sånn ca en uke pr mnd og jeg syntes det var kjempe koselig å få være ste mamma til ho i begynnelsen... men så snudde vel alt når jeg ble gravid med guttungen... ho var et rent mareritt mot meg og jeg ble psykisk sliten av ho når ho var på sitt værste.. ho sa til og med at ho skulle kvele lille bror inni magen... var jeg som gjorde alt med ho, bf gjorde ikke en dritt med ho untatt når han klaga på hvordan e "oppdro" dattera han sin... og når guttungen ble født stod jentungen med ene beinet over ansiktet til guttungen og trua med å trø på han... den høsten flytta vi tilbake til Sørlandet og ho kom først ned til oss den jula når guttungen var 4 mnd.. den jula var jeg hjemme hos mammaen min for bf og ho var innlagt på sykehuset med permisjon på dagtid. Så på julaften kom bf med ho kl 9 men han reiste igjen og kom først tilbake kl 4.. dagen etter på gikk vi på skøyter med ho mens bf var med sine venner... så sparka e han ut og har ikke sett den jentungen på 2 år nå.. e savner ho men gud for en unge altså.. ho var et reint mareritt og ho gjorde alt for å gjøre mitt liv verre.. til og med mamma syntes ho var et mareritt.. så er ikke alltid det er bonusforeldrene sine feil altså... selvom e "hatet" ho så var e utrolig glad i ho og viste aldri ovenfor henne at jeg "hatet" henne. Jeg behandlet ho som min egen fra første stund..
Sorry at dette ble litt langt og rotete