Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Ang mor, så har jeg absolutt ikke noe til overs for. Helt i fra jeg og barnefar ble kjærester har jeg prøvd å hilse, smile og vinke hver gang vi har møttes, får kun stygge blikk tilbake! Barnefar har snakket til ho og lurte på om ikke ho kan være like hyggelig og i det minse hilse. Hadde far til mine barn funnet ei annen, hadde jeg selvfølgelig syns det hadde vært rart, men villet jo hilse på stemoren til barna mine og lurt på hvordan ho er mot både voksne og barn, men dette er ho tydlighvis ikke interessert i

Nå etter at ho fikk vite at jeg er gravid, har ho faktisk kommet med at ho gjerne kan og vil være barnevakt for babyen når han kommer, siden det er halvbroren til hennes barn, men hva i all verden er det ho tenker med? Dama har ikke engang sagt hei, og nå tenker ho at jeg bare skal sende babyen min til ho? Men men. Godt jeg bestemmer selv hvem som får passe og ikke.
Som du skrev litt om, jeg er livredd for hvordan jeg vil være mot de når lillegutt kommer, tanken på at de skal ta og kose på mitt barn, være med på alt som skjer osv.. Jeg vil jo ikke at de skal føle seg glemt eller mindre verdt når det kommer en til, så må inkludere de i alt som har med babyen å gjøre og ta vare på de! Så nå gleder jeg meg til jordmor time, håper så inderlig at ho kan hjelpe meg, med råd, med å snakke med barnefar om det og takle presset og følelsene!
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app