BOMtur

lilleknøttet

Forelsket i forumet

Her går jeg med stadig økende rier.... JA; jeg tror det skjer noe nå, men ble sendt hjem fra føden da jeg var der ved 10-tida. Har regelmessige rier (ca. 5 min.), men de er ikke intense nok.... Begynner å gjøre vondt, men fikk beskjed om å vente med å komme til de varte et minutt... Det spørs hvor lenge jeg orker å vente nå... De varer bare 30 sek...

Pust, pust, pust!!!! Helt ned i magen - nå er det ikke lenge igjen til du er ordentlig i gang!!! Snart i mål, lilleknøttet.

Tvi-tvi - skal tenke masse og hardt på deg - sender alle slags fødevibber og smertestillende varme tanker [;)]

Klemmmmmmmm

Takk =) Er SÅÅÅÅ i tvil her. Redd for å bli sendt hjem igjen, men GUD, taka kommer jo ofte!! 2-3 min mellom hver så nå ringer jeg nok straks igjen....

Gjær som Nildro sier; PUST!!! Helt ned i magen, prøv å ta kontroll over pusten din. Det må du hvis du skal ha lystgass[:)]

Sjekka de deg nedentil eller? Om det var åpning eller ikke? Det gjorde de på meg, jeg kom inn med uregelmessige rier, men hadde litt åpning. Da tøyde jordmora litt, og vips ble de sterkere. Og jeg fikk ikke reise hjem (lang vei i tillegg til at det var natt). Men det var ingen fødende inne heller, og da har de kanskje litt lavere terskel for å holde på folk?...

Lykke til hvertfall, noe skjer helt sikkert snart[:)] GLED DEG, det er en utrolig opplevelse selv om det ikke er behagelig der og da. Den følelsen jeg hadde da jeg lå der var veldig spesiell, savner den nesten litt[;)]

Og forresten, GÅ mye nå!! Det hjalp meg når det var vondt, i tillegg til at det hjelper å få knøttet lengre ned i bekkenet![:)]

lykke til !!!! du er snart i mål!!![:)]

Masse lykke til!
Alle fingre krysses for deg [:D]

Lykke til [:D]

Back
Topp