bompenger kr.sand-oslo

Kidada

Glad i forumet
Noen som vet hvor mye det er?

Alle skiltene var nedsnødd, så fikk jo ikke med meg hva jeg betalte, kjørte bare på autopass..
men skal fylle det ut nå på det her reiseskjema greia til sykehuset...

kr.sand er 21 kr
lillesand er 30 kr?
Neste bom er gratis? Eller har det slutta?
Og hva kommer etter det?

Og bommen på ring 3 er 13 kr ved E18 og 26 kr ved ullevål.. I think...

Men det er jo flere bommer innover...

INGEN som bor i nærheten av E18 mellom kristiansand og oslo, som vet om bommer og hva de koster??

Pliiiis[:)]

ORIGINAL: Dalarama

larvik 10 kr
sande 30 (?)
så en til på 15 ?
så en på 10 i oslo el 12...

ja kjørt der 100vis av ganger.. tenker aldri over de[8D]

Ja jeg også...
Pendla til oslo før.. durer igjennom på autopass, og aaaner ikke hva vi betaler.. hehe

Men har for meg at det er rett over 100 kr en vei...

Oh yes, dritkjipe penger.

Så hvis jeg tipper rundt 250 kr tur retur så har jeg ikke svindla nav...

[:D]

Anyone?

Er det ikke en bom nede ved Brokelandsheia, (mellom kragerø og tvedestrand.)

Husker jo ikke hva vi betaler der, men forundrer meg ikke om det er 30.

Ja, men før var det sånn at om man passerte i lillesand og betalte 30 kr der, så var den på brokelandsheia gratis hvis man passerte innen så så lang tid (og samme andre veien).. 2 for 1 [8D]

Men vet ikke hvordan dette er etter de bygde om hele systemet.. [&:]

Tror den og er 30 kr jah.. *notere*

tror du kan gå inn på din side på bomselskapet sine sider og se passeringene der.. ellers kan du ringe til bomselskapet og høre-- om du har de i krs så pleier de å være veldig behjelplige

ORIGINAL: Tinha

tror du kan gå inn på din side på bomselskapet sine sider og se passeringene der.. ellers kan du ringe til bomselskapet og høre-- om du har de i krs så pleier de å være veldig behjelplige

AHA!
Smart!

Da skal jeg ringe de imorra [:D]

Finner du kanskje noe informasjon her også?[:)] http://www.autopass.no/
Jeg brukte det da vi skulle finne ut hvor mange bommer vi skulle gjennom da vi var på Ikea i Stavanger i fjor..

Ellers vet jeg at det er 21 kr i Krsand i begge bommene (både inn og ut av byen), og 30 på den som er mellom Lillesand og Grimstad (hver vei)[:)]

ORIGINAL: Scrappycat

Finner du kanskje noe informasjon her også?[:)] http://www.autopass.no/
Jeg brukte det da vi skulle finne ut hvor mange bommer vi skulle gjennom da vi var på Ikea i Stavanger i fjor..

Ellers vet jeg at det er 21 kr i Krsand i begge bommene (både inn og ut av byen), og 30 på den som er mellom Lillesand og Grimstad (hver vei)[:)]

Er jo bare bommer inn til sentrum i kristiansand...

(ved xstrata, grim, bjørndalsletta, gimle og sødal.. betaler ikke ut igjen av byen)

Men linken funka veldig bra. Kom frem til prisen nå [:D] Thanx[:D]

Back
Topp