Bomkjøp

Knottenk

Elsker forumet
Marshmallows 2022
Snøfnuggene 2025 ❄️
Morsomt å dele skikkelige dårlig kjøp eller også kalt bomkjøp. Blir jo litt hva man selv foretrekker, men tenker at hvis man skriver hvorfor det fungerte dårlig så kan det hjelpe andre som kanskje ser de samme argumentene.


Bomkjøp nr 1: solparaply til vogn. Funker så utrolig dårlig til trilling iallefall. Solen skifter jo retning i forhold til hvilken vei du triller :hilarious: Ble brukt 2/3 ganger før jeg gikk for UV nett til easygrow i stede som også kan brukes som innsektsnett.

Bomkjøp 2: Tykk ulldress fra Joha typ denne:
https://www.babycare.no/heldress-jo...JP8DStWltZQaIJJXictU7ly_whCyq7MYaApulEALw_wcB
Det hadde nok funket i nyfødt perioden til bruk i vogn osv, men når de blir større å begynner i barnehagen så blir disse for tykke til å ha under dress, blir for klumpete. Så kun brukende til soving i vogn. Så endte heller med ulldress fra Lanullva til soving i vogn, og som er tynn nok til under skalldress.
 
Last edited:
Jeg har ingen bomkjøp å dele, men et tips fordi jeg prøver å spare litt penger og unngå mye unødvendige innkjøp. Istedetfor å kjøpe en stor, lang gravidpute, har jeg i det siste brukt en ekstra sammenrullet dyne i senga, med dynetrekk på. Den funker fint å ha som støtte under magen, under/mellom bena, i ryggen osv. Og så har jeg en ekstra, vanlig hodepute på andre siden av meg. Da kan jeg snu meg og finne en god stilling ganske fort, det funker bra for meg :)
 
Back
Topp