Bomkjøp!

Morsomt at så mange ikke liker klær med hetter, vi har brukt det hele veien og synes det er helt topp! Alle er forskjellige så man må jo bare prøve seg frem :)

Og klær med hette. Hvorfor skal babyer ha klær med hette? Og generelt upraktiske plagg. Tenker på alle de "kule" klærne jeg kjøpte i gaver før vi fikk barn selv :P
Så enig!! Kan ikke fatte hvorfor det skal være hette på babyklær... Så upraktisk i bilstol, klumpete og bare bare i veien!!

Ammepute var bare i veien og pumpen og jeg ble ikke venner haha. Ellers så var angelcare bleie bøtte det beste som har hendt mæ :)

Bomullsbodyer når man får på høst/vinter. Ble aldri brukt hos oss sist. Ull er gull på den tiden :)

Uroen over senga var bare i veien. Hadde også en sånn med musikk. Ble ikke brukt for den forstyrret mest når babyen skulle sove... Er også enig i at det ikke er vits å ha så mange klær i str 50-56. Men det kommer jo også litt an på hvor stor babyen er når den blir født:p fikk også masse unødvendige klær hos andre sånn som kjoler for eks. Små babyer trenger ikke kjoler:p praktisk er det eneste viktige første året;)

Jeg synes bodyer uten knapper på siden var trøblete. Nå skal jeg kun kjøpe ullbodyer med knepping i siden, lettere å kle på mini for foreldre og søsken, og mer behagelig for lille babyen. Hvertfall i de første mnd.

Ammeinnlegg i ull - brukte kun engangs
Melkeoppsamlere - brukte aldri
Uro - brukte aldri
Gensere med hette -upraktisk
Selebukser - upraktisk

Ellers tenker jeg å kjøpe babynest, bilstolpose og vognpose.

Fantastisk tråd. :happy119
Dette kan vi lære av!

Brystpumpe - hadde en elektrisk en fra avent, men synes det gikk mye fortere, og jeg fikk ut mer, ved å bare håndmelke

Ammeinnlegg i ull var bortkastet til meg, klødde så inn i H******. Så det dropper jeg denne gangen :p brukte engang innlegg, funka gull

Back
Topp