Ja, har en gutt på litt over to år tror jeg prøvde det som var av engangsinnlegg, men var håpløst for meg. Håper å unngå trøbbel i juni ;-)
Ja det skjønner jeg godt! Krysser fingra for at du har hatt din del med ammetrøbbel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har en gutt på litt over to år tror jeg prøvde det som var av engangsinnlegg, men var håpløst for meg. Håper å unngå trøbbel i juni ;-)
Jeg har også kjøpt Doomoo lagre...ammepute har vært min beste venn med mine barnOida, ammepute er det eneste jeg har kjøpt inn til nå, for det var jeg sikker på at jeg kommer til å få bruk for. Hehe. Har kjøpt Doomoo large, men mest for å bruke den nå i graviditeten for å finne bedre sovestilinger om natten. Håper jeg får bruk for den etter fødsel også.
Termostat for badevann brukte vi ved hvert eneste badJeg har også kjøpt Doomoo lagre...ammepute har vært min beste venn med mine barn
Tror ikke jeg har hatt noen dårlige kjøp med mine, men fikk termostat for badevann...det var bortkastet
Mens her brukte vi 50 i flere uker.Klær i str 50 var bortkastet her i gården, måtte legge det bort fra første dag.