Bomkjøp

Oida, ammepute er det eneste jeg har kjøpt inn til nå, for det var jeg sikker på at jeg kommer til å få bruk for. Hehe. Har kjøpt Doomoo large, men mest for å bruke den nå i graviditeten for å finne bedre sovestilinger om natten. Håper jeg får bruk for den etter fødsel også.
Jeg har også kjøpt Doomoo lagre...ammepute har vært min beste venn med mine barn :)
Tror ikke jeg har hatt noen dårlige kjøp med mine, men fikk termostat for badevann...det var bortkastet :P

Ammepute. Ble aldri brukt.
Klær med hette, ja.
Kjoler er heller ikke veldig praktisk til hverdags.

Kommer ikke på noe annet sånn i farten. Det jeg har lært ellers når det gjelder innkjøp, er at det er ikke alt som er nødvendig å kjøpe i forkant; en hel del er det like greit å vente med, til når man ser at man faktisk har behov for det.

:)

Alt av kremer og salver osv som vi fikk i disse gratispakkene ble ikke brukt opp så fort, så kjøpte ikke noe nytt før leeenge etterpå. Tror fortsatt vi har noen av de gratisprøvene :P

Klær i str 50 var bortkastet her i gården, måtte legge det bort fra første dag.

Bruker dere ikke håndleddet?? Hmm jeg gjort med min sønn :p bortkastet vAr brystpumpe som aldri ble brukt.amme bh. Men dette gjaldt meg da :p ammepute skal jeg ha igjen!! Elska den fra kid.

Termostat for å måle badevannet kjøpte vi, men brukte den bare 1-2 ganger. Mye bedre å kjenne med underarmen.

Klær i str. 50 brukte vi i 3-4 uker, men også str. 56 er ganske vanlig start-størrelse for babyer, så vi hadde mer klær i str. 56 enn i 50. Ville gjerne slippe å brette opp armer og bein på klærne til babyen hver gang hun skulle ha på seg klær for det ble så klumpete. Så jeg ville nok investert i et par skift i str. 50 i tilfelle, og heller spart str. 50 til nestemann (eller gitt bort/solgt) om man ikke fikk brukt det med junibabyen.

Back
Topp