Bombay stuebord

Cbj

Elsker forumet
Jeg har etter endel mas, endelig fått ja fra min mann til å male dette bordet hvitt [:)]
Noen som har gjort det? Hva slags maling og evt spray til naglene brukte dere?

Jeg malte med lady oljemaling, naglene og alt[:)] Sitter perfekt det, på 5.året tror jeg[:)]

ORIGINAL: Line Lavendel

Jeg malte med lady oljemaling, naglene og alt[:)] Sitter perfekt det, på 5.året tror jeg[:)]

har du bilde? lurer litt på dette jeg også[:D]

oi, kuli[:D]

Kommer aldri til å få lov, men hvis jeg har bilde å vise til så er det håret mer sannsynlig...

Grunnet du først?

ORIGINAL: Cbj

Grunnet du først?

samme gjorde jeg. Pusset lett og grunnet først da.

Jeg har gjort d samme men har nok ikke hatt nåkk tålmodighet da jeg har stått i garagen på vintern å plagdes [;)] for det ble ikke bra[X(]
Men tror jeg skal pusse det ned og gjøre d på nytt, pluss at jeg har lyst å kappe føttene litt. Hvordan tror dere det blir? Jeg har i tillegg fjernet naglene.

Dere som har malt bordet. Pusset dere hele bordet eller kun bordplaten? Lakket dere bordplaten?

Vil se bilde[:D][:D]

Hehe...helt glemt denne tråden jeg[:D][:D]

Men jeg hverken pusset, grunnet eller lakket jeg, kun vasket med salmiakk og malt med oljemaling! Har lagt ut bilde av det før, skal se om jeg finner det igjen[:)]

Back
Topp