Bombay møbler..

2barnsmamma

Glad i forumet
Går det ann å male de hvite??? har sjenk, vitrineskap og stubord, og er litt lei av mørke møbler!
Tenkte å kanskje male vitrineskap og skjenk da..og spandere på meg et nytt stubord....
mulig jeg er heeeelt på jordet nå.... [&:] 
Det er jo svarte smijerns-håndtak på skapet og sjenken, hva kan jeg evt gjøre med de...?

ja vet det er en skam! men kjøpte de brukt jeg da så har ik bet så mye...men alikevel, en skam!
blir jo så fort lei av møbler..må skjærpe meg. Sambo kikker bare rart på meg..[8|]

Jeg har gått imot trenden i vennegjengen min! ALLE har Bombay møbler og jeg synes IKKE de er noe fine.. [:'(] 

Men jeg tror faktisk de kunne blitt fine hvite j, kanskje litt shabby chick?? [:)]

Jeg har planer om å male vitrineskapet hvitt...så river jeg av de smijernshåndtakene og kjøper sånne diamantknotter. Jeg tenkte også å ta vekk de "kryssene" i døra og heller feste noe stoff der...

Jeg beiset det for noen år siden, så tror ikke d skal være noe problem å male det...[:)]

ORIGINAL: Hege79

Jeg er ingen bombay-fan, så jeg hadde malt!
Tror det kan bli fint jeg[:)]

ORIGINAL: Nikki!

husk bilde til oss når du er ferdig=)
blir sikkert kjempe fint

D skal jeg...håper bare d blir like fint som d bildet jeg har inni hodet...[;)]

For all del: :MAL!!! :)

Jeg har aldri skjønt det der bombay-greiene.. Blir som furumøbler på 90-ætallet for meg.. Alt for mye liksom. Tror det blir veldig fint å male jeg! [:D]

sign

ORIGINAL: Mamman til Emil

Skal du MALE over de dyyyre og fine møblene? Hehe..[:-] En skam![8D]

Men det går nok ann ja[;)]

å det kan sikkert bli kjempestilig[:D]
ang håndtakene så er det bare å ta de av mens du maler..
sette de på igjen eller kjøpe nye[;)]

Å male dem tror jeg kan bli kjempefint!
Vet om ei som malte bombaybordet sitt hvitt, og tok på igjen smijernet.
Var veldig bra!

ORIGINAL: kate

sign

gjerne  bilde før  og etter[:D]

tror ikke jeg tørr male det jeg...det hadde sikkert blitt veldig fint men tror det er vanskelig å få det bra! burde sikkert fått spraymala det, men da blir det så kostbart at da kan jeg heller selge bombay og kjøpe nye [&:] 

Back
Topp