boller i bursdag ?

Annicken

Forumet er livet
har ett års dag snart her =)

og lurer på å ha hjemmebakte boller - vi er ca 25 stk =) tenker noen m sjokolade, noen m rosiner, og noen vanlige, evt andre forslag ?

skal selvsagt ha kaker og brus og sånn og =)

er voksne og fire barn =)

syns dere det er oki ?

- - - --

bare føre til at jeg mener uten annen mat altså=) her blir vi hvertfall mette på boller =)

Hva skulle være problemet? [8|] Her hadde vi allslags kaker på 1 årsdagen... Hun fikk grise med sitt eget stykke bløtkake og. 

Hadde likt bedre boller med pålegg som ost, skinke, spekemat o.l

ikke at det er ett problem =)=)

bare redd folk blir skuffa om det ikke blir full oppdekking med mat =)=)

Passer fint det, men er det kun det som mat ? Utenom kaker da.. Er jo litt greit og kansje ha pølser eller noe sant også.

ORIGINAL: StinkiStini

Hadde likt bedre boller med pålegg som ost, skinke, spekemat o.l

har stått med rundstykker og pålegg før, bare utrolig lei av å stresse m det, og aldri få satt seg ned og kost seg m gjestene =) men kanskje jeg skal gjøre det i år igjen! er jo godt.

ORIGINAL: MsMoHo

Passer fint det, men er det kun det som mat ? Utenom kaker da.. Er jo litt greit og kansje ha pølser eller noe sant også.

hadde tenkt å lage hundre bollder eller noe altså=) ikke bare ti stk ;P
men evt heller pølser kanskje, bare syns det er litt kjedelig siden d er mest voksne ;P men lettvindt er d =)

takk for tilbakemeldinger forresten =)

ja,hvorfor ikke [:)]

opp m seg =)

Selvfølgelig skal man ha boller i bursdag [:D]

hihi boller og brus =)

med 35 som mener d er greit, så tar jeg d som ett jah ;P tror jeg - så blir d boller og kaker i b dag =)

jeg er den ene som svarte nei[8D]
men tror jeg tenkte feil fordi jeg tenkte bare at "min ettåring satt boller fast i halsen" så derfor ville ikke jeg ha hatt det i en 1årsfeiring[8D] men ser jo at det var mer til voksne kanskje, enn til selve bursdagsbarnet?

Back
Topp