Bollemus?

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
Har du bollemus eller roastbiff mus?

Bollemus - bolle, fast og lukket strek/ sprekk

Roastbiff mus- åpen sprekk med lepper som henger ned

Hvilken har du?:hilarious:

Ordet bollemus kommer jo ikke av hvordan leppene/hullet ser ut :hilarious: bollemus er når beinet/fettet på toppen stikker mye ut og ikke er flatt :hilarious:

Ordet bollemus kommer jo ikke av hvordan leppene/hullet ser ut :hilarious: bollemus er når beinet/fettet på toppen stikker mye ut og ikke er flatt :hilarious:
Altså, nå foretrekker jeg personlig pølsa, men det er en ting jeg ikke helt har skjønt (rettere sagt, en av mange, men i denne sammenheng er det en ting :P ), man snakker om bollemus og roastbiffmus, og som regel er disse betegnelsene negativt ment, det jeg ikke skjønner er hvorfor, både boller og roastbiff er jo så godt..

Altså, nå foretrekker jeg personlig pølsa, men det er en ting jeg ikke helt har skjønt (rettere sagt, en av mange, men i denne sammenheng er det en ting :p ), man snakker om bollemus og roastbiffmus, og som regel er disse betegnelsene negativt ment, det jeg ikke skjønner er hvorfor, både boller og roastbiff er jo så godt..
Skjønner ikke jeg heller, mus er mus :) husker når jeg var yngre så var det veeeldig negativt om bollemusa var synlig i tights osv. Da kom guttene og skrek «hahah bollemus». De «tøffe» jomfruene var verst :hilarious:

Skjønner ikke jeg heller, mus er mus :) husker når jeg var yngre så var det veeeldig negativt om bollemusa var synlig i tights osv. Da kom guttene og skrek «hahah bollemus». De «tøffe» jomfruene var verst :hilarious:
Var på vei hjem fra byen en gang (før barn), og en eller annen ("guttunge") av ukjent grunn skrek "fitte" etter meg, og det gikk en faen i meg..
Snudde meg og spurte om han var homse (sorry ordbruken), han svarte ikke faen, hvor jeg svarte "så da like du jenter", han svarte "ja". Ok svaret jeg, "så da tar jeg det at du kalte meg fitte som et komplement siden ordet fitte er et annet ord for det kvinnelige kjønnsorgan som du liker" (eller noe i den duren.)
Og han svarte ikke en gang, bare gikk :P
Mus er mus :P

Ja,
ja, og er musa bollete, blir det ofte bare en strek og ikke åpning mellom leppene.

Jeg har ikke stor bollemus, men fikk en teit kommentar av søsteren min da vi var tenåringer...
herregud for ei bollemus du har.. når jeg gikk rundt i strømpebukse.
Mus er mus uansett.

Ja,

ja, og er musa bollete, blir det ofte bare en strek og ikke åpning mellom leppene.

Jeg har ikke stor bollemus, men fikk en teit kommentar av søsteren min da vi var tenåringer...
herregud for ei bollemus du har.. når jeg gikk rundt i strømpebukse.
Mus er mus uansett.
Det har ikke nødvendigvis en sammenheng :) bollemus er beinet på toppen eventuelt om du har mye fett over beinet

Og sist jeg sjekket var mus et skadedyr som gikk i veggene på hus og låver ;)
Vaaaagina takk:hilarious:

Last edited:
Enig med den. Spurte mannen min om det en gang i tiden( kjent hverandre siden jeg var 14) og mange av de kommentarene var visst ikke ment negative da mange ville ha det. Sånn guttesnakk på skolen osv. Men aldri skjønt hvorfor sånt skal kommenteres og hvorfor har ikke vi funnet på noe for dem?

Ingen av delene. Jeg har en vulva og en vagina, og begge deler er komplett normale. Fjortis slutta jeg å være for tjue år siden. *festbrems*

Back
Topp