Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lolita Lempica
ORIGINAL: lille lou
Tror jeg hadde tatt det som noe positivt....
Er ikke bollemus bare deilig, da?[:D] Må jo være bedre det enn en tynn og mager en[:D][:D][:D][:D]
Du kan jo spørre om han syns det er bra eller dårlig med bollemus.[;)]
ORIGINAL: Linncecilie
Var en gutt som sa til meg en gang at jeg hadde bollemus, jeg ble veldig lei meg..og hatet meg selv siden jeg hadde det. Men nå når jeg er blitt eldre så har jeg hørt at det er en positiv ting, og at det er deilig. Jeg følte meg virkelig stygg når han sa det, og jeg trodde jeg var unormal, jeg lurte faktisk også på om det gikk an å operere den, slik at den ble flatere.
ORIGINAL: ~Distré~
ORIGINAL: Linncecilie
Var en gutt som sa til meg en gang at jeg hadde bollemus, jeg ble veldig lei meg..og hatet meg selv siden jeg hadde det. Men nå når jeg er blitt eldre så har jeg hørt at det er en positiv ting, og at det er deilig. Jeg følte meg virkelig stygg når han sa det, og jeg trodde jeg var unormal, jeg lurte faktisk også på om det gikk an å operere den, slik at den ble flatere.
Sign...
Sliter med det enda jeg da[&o]
NEKTER å bli sett naken av venninder eller kjærester, og sliter med bikini, og intim brabering... Virkelig HATER bollemusa mi[:(]
Oj, nå ble jeg flau, har aldri "sagt dette høyt før".. Løper og gjemmer meg i skam......