BOLLE HJELP

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Vannbakkels. Oppbevares til i morgen. Hvordan skal jeg oppbevare dem til i morgen????[8D]
Fryktelig fryktelig dårlig til bakevarer[;)]

mener at du skal legge dem i pose og ja gjerne oppbevare dem i kjøl[:)][:)][:)] er ingen ekspert heller men tror jeg ville hag jort det slik selv... (mener tilog med at jeg faktisk HAR gjort det slik)[8D]

Jepp. Tett plastboks eller pose i kjøleskap![;)]
Jeg skal bake i morgen tidlig. Fikk du det til??

ORIGINAL: *MissMe*

Jepp. Tett plastboks eller pose i kjøleskap![;)]
Jeg skal bake i morgen tidlig. Fikk du det til??

Det gikk jo egentlig fint. Men ble ikke helt fornøyd med høyden da... Så lurer på om jeg skal prøve å lage en til, siden det var så lett oppskrift. Noen tips for å få de fine og høye?

Men jeg er litt skeptisk til å ikke ha sukker i kremen... Er du en slik person som ikke er søt-glad??[;)]
Bollene smaker jo lite i seg selv, så jeg er redd det bare er sjokoladen som kommer til å smake[8|]

ORIGINAL: ..christine..

Men jeg er litt skeptisk til å ikke ha sukker i kremen... Er du en slik person som ikke er søt-glad??[;)]
Bollene smaker jo lite i seg selv, så jeg er redd det bare er sjokoladen som kommer til å smake[8|]

Må selvfølgelig bare ta sukker i kremen om du vil. Jeg har syltetøy og krem inni bollene, Du kan kjøre syltetøyet i stavmikseren også blande det i kremen. Det er også veldig godt!!
Syns krem er så godt uten sukker i og jeg er likevel en søtmons...[8D][8D]

Back
Topp